Sinoć je na Britanskom trgu predstavljen novi projekt #PLAC – #placforma koja za cilj ima pružiti novi distribucijski kanal malim OPG-ovima ali i pokrenuti i rasplesati gradske placeve te ponuditi Zagrebu i građanima novo mjesto za druženje.
Projekt #PLAC pod organizacijom 24sata, Zdrave Krave i Hrvatskog klastera konkurentnosti kreativnih i kulturnih industrija, uz partnere Zagrebačku pivovaru, Pragma komunikacije i Tržnice Zagreb, nastao je idejom o revitalizaciji gradskih tržnica kao društvene platforme koja nudi najbolje od najboljeg. Predstavljanje je održano u sklopu završnice projekta Ilica: Readymade.
„Svim posjetiteljima putem ovog novog projekta #PLAC želimo omogućiti jednostavniju kupnju eko proizvoda domaće proizvodnje, prirodne kozmetike i preparata, kvalitetnu klupsku glazbu i najugodnije druženje u gradu, na zraku, a samim OPG-ovima izvrsnu priliku za predstavljanje i prodaju proizvoda. U planu nam je u sklopu ovog projekta oživjeti nekoliko lokacija u Zagrebu koje imaju potencijal da se upravo ovakvim sadržajem razviju u omiljena mjesta okupljanja i druženja.“ rekao je Boris Trupčević, direktor 24 sata.
Mnogobrojni posjetitelji koji su sinoć posjetili Britanac doživjeli su dašak nove ponude jednog od najpoznatijih gradskih trgova uz odličnu glazbu izvođača M.I.L.E., Kozmodrum i Oberkuul , zdravu hranu i domaće eko proizvode 15 zagrebačkih OPG-ova. U ponudi je bilo za svakog po nešto, od pršuta do prirodne kozmetike, a cijelo događanje posebno su uljepšali radovi 19 studenata Nastavničkog odsjeka Akademije likovnih umjetnosti u Zagrebu koji su izložili svoje umjetnine.
„Sam spoj umjetnosti i hrane nimalo mi nije neobičan jer hrana je također odličan medij za izražavanje kreativnosti. Zato pozdravljam ideju i želim nam puno posjećenih događanja i još više zadovoljnih kupaca“ zaključila je predstavnica OPG-ova, Ana Kovačić.
Zagrebačka pivovara pružila je veliku podršku projektu iz razloga što je usmjeren na unaprjeđenje kvalitete života građana i promociju zdravog stila života i kvalitetne prehrane. Potencijal projekta prepoznao je i Grad Zagreb, a gradonačelnik je posjetiteljima povjerio malu tajnu kupnje na placu – „Podmitim kumice kavom, a onda mi one daju da biram najbolje i najjeftinije što mogu kupiti“ našalio se Milan Bandić.
Svi prisutni, zajednički su izrazili želju da ovaj projekt bude na korist građanima, malim proizvođačima, OPG-ovima i mladim umjetnicima, a turistima koji u sve većem broju posjećuju Zagreb, još jedna zanimljiva lokacija na kojoj će uloviti šarmantni duh Zagreba.
Kada ulogu seoskih kumica zauzimaju pomno odabrani mali proizvođači i ugostitelji čiji proizvodi i usluge svojom kvalitetom i originalnošću odskaču od prosjeka, a gospodu u potrazi za namirnicama za ručak mijenjaju mlađi, urbani foodiji, plac u novom #PLAC konceptu postaje genijalno mjesto za kvalitetno provođenje slobodnog vremena.