Podravka i Kraš udružili snage na američkom tržištu

In Izvoz
podravka

Podravka i Kraš su početkom lipnja započeli poslovnu suradnju na tržištu Sjedinjenih Američkih Država, dodatno osnaživši suradnju kroz distribucijsko partnerstvo u kojem je Podravkino društvo Podravka USA Inc. preuzelo ulogu uvoznika i distributera Kraševih proizvoda na teritoriju SAD-a.

Prema priopćenju Podravke, ta suradnja predstavlja strateški iskorak u jačanju prisutnosti hrvatskih brendova na zahtjevnom američkom tržištu.

Krašev bogati asortiman pridonijet će širenju i obogaćivanju portfelja Podravke USA, kako u segmentu etničke ponude, tako i u sve snažnijem nastupu prema generalnoj potrošnji, stoji u priopćenju.

Cilj suradnje je, navodi se, ostvariti dodatne sinergije u distribuciji, učvrstiti tržišne pozicije obiju kompanija te osnažiti prepoznatljivost hrvatskih brendova među potrošačima diljem SAD-a.

Udruživanjem snaga, Podravka i Kraš potvrđuju važnost povezivanja domaćih kompanija u internacionalnom poslovanju te doprinose jačanju konkurentnosti hrvatske prehrambene industrije na globalnom tržištu, istaknuto je.

Predsjednica Uprave Podravke Martina Dalić istaknula je tim povodom da je suradnja s Krašem u distribuciji na američkom tržištu nastavak Podravkine strategije širenja i jačanja prisutnosti hrvatskih proizvoda u svijetu.

“Tijekom 2024. godine Podravka je zabilježila značajan rast prihoda u SAD-u te je naša namjera i dalje nastaviti plasirati svoje proizvode na tom tržištu, kao i pružati usluge distribucije za druge kompanije. Podravka i Kraš dijele zajedničke vrijednosti, dugu tradiciju i snažne brendove te vjerujem da ćemo ovom suradnjom dodatno osnažiti prepoznatljivost naših proizvoda među američkim potrošačima“, naglasila je Dalić.

Udruživanjem snaga na američkom tržištu zadovoljan je i predsjednik Uprave Kraša Tomislav Bagić, istaknuvši kako su Kraš i Podravka i kroz prethodne suradnje pokazali da zajedno postižu dobre rezultate.

“Uvjereni smo da će Podravkino iskustvo i snažna distribucijska mreža u SAD-u omogućiti našim proizvodima širu prisutnost i veću dostupnost. Ova suradnja nije tek operativni dogovor, već je rezultat dugoročnog povjerenja, profesionalnosti i zajedničke ambicije daljnjeg širenja na međunarodnim tržištima. Ovakvi potezi učvršćuju vrijednost domaće kvalitete i izvan naših granica”, rekao je Bagić.

(Hina)

You may also read!

OECD

OECD: Njemačko gospodarstvo dogodine će krenuti prema rastu

Njemačko gospodarstvo ovu će godinu završiti s krhkim rastom od 0,3 posto, 2026. s jednim postotkom, a 2027. sa

Read More...
Više od 98 tisuća kupaca dm-a podržalo sedmo izdanje projekta Pink Ribbon

Više od 98 tisuća kupaca dm-a podržalo sedmo izdanje projekta Pink Ribbon

Primopredajom donacije vrijedne 13.111,46 eura, u ponedjeljak 1. prosinca završeno je sedmo izdanje projekta Pink Ribbon, u kojem su

Read More...
Svjetski kongres poduzetnika, Slovenija 2025

Svjetski kongres poduzetnika – Slovenija 2025

Poduzetnici su svojim inovativnim pristupima i odgovornom praksom ključni pokretači usmjeravanja društva prema razvoju i općem poboljšanju. Nedavnim održavanjem V.

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design