Nadzorni odbor Podravke d.d. utvrdio je nerevidirane rezultate poslovanja Podravke d.d. i Grupe Podravka za devet mjeseci 2021. godine.
Prihodi od prodaje Podravke d.d. za devet mjeseci ove godine iznosili su 1.651,4 milijuna kuna te su viši za 3,9 posto u odnosu na usporedno razdoblje prošle godine. Budući da je tijekom prošle godine, zbog epidemiološke situacije, došlo do povećanja potražnje za Podravkinim proizvodima te stvaranja povećanih zaliha kod kupaca na gotovo svim tržištima, ovogodišnji rast još je znakovitiji. Ako, primjerice, uspoređujemo ostvarene prihode Podravke d.d. s prijepandemijskom 2019. godinom, tada je rast prihoda u ovoj godini još značajniji te iznosi 5,4 posto.
Rast prihoda od prodaje u ovoj godini ostvaren je kod gotovo svih poslovnih programa, među kojima je najznačajniji rast od 5,2 posto zabilježen kod poslovnog programa Kulinarstvo. Navedeni rast Kulinarstva ostvaren je ponajviše zbog rasta prihoda od prodaje Univerzalnih dodataka jelima i juha.
Kada je riječ o prihodima od prodaje po regijama, rast je ostvaren na svim ključnim tržištima. Posebno se ističe rast prihoda od 9,5 posto u regiji Zapadna Europa gdje je ostvaren rast gotovo svih poslovnih programa, od kojih su najveći rast generirali poslovni programi Kulinarstvo, Podravka hrana te Dječja hrana, slastice i snack. Vrijedi istaknuti kako su i druge dvije najznačajnije regije ostvarile porast prihoda od prodaje, od kojih je u Centralnoj Europi zabilježen rast od 4,4 posto, dok je Adria regija ostvarila rast prihoda od prodaje za 2,9 posto.
Kada promatramo rezultate poslovanja Grupe Podravka za devet mjeseci ove godine, ostvareno je 3.383,5 milijuna kuna prihoda od prodaje. Navedeno ostvarenje predstavlja rast od 1,6 posto u odnosu na godinu prije. Viši prihodi od prodaje rezultat su rasta prihoda obaju poslovnih segmenata, i Prehrane i Farmaceutike. Pritom je segment Prehrana ostvario 2.634 milijuna kuna, dok je Farmaceutika zabilježila 749,5 milijuna kuna prihoda od prodaje, uz najveći doprinos kategorije Lijekovi na recept koja je porasla za 5,4 posto.
Neto dobit Grupe Podravka za navedeno razdoblje iznosi 259,3 milijuna kuna te je viša za 23,4 posto u odnosu na usporedno razdoblje godinu prije.
Spomenimo za kraj kako je cijena dionica Podravke na dan 30. 9. ove godine iznosila 664 kune, dok je 31. 12. 2020. iznosila 485 kuna, što predstavlja rast od 36,9 posto.