Podravka u Danskoj nagrađena za svoj SuperfoodChef-AI

In Brandovi
Podravka u Danskoj nagrađena za svoj SuperfoodChef-AI

Prvi AI asistent u prehrambenoj industriji u regiji koji korisnicima omogućuje personalizirane preporuke recepata

Podravka je u danskom Kopenhagenu osvojila dvije vrijedne nagrade za svoj projekt Superfoodchef-AI, projekt koji je iznjedrio asistenta za nutritivno uravnoteženu prehranu. Native Advertising Institute, koji dodjeljuje nagrade najboljima u native oglašavanju na svjetskoj razini, prepoznao je važnost ovog projekta u dvije kategorije: Best Use of Artificial Intelligence i Best Native Advertising Strategy te je SuperfoodChef-AI-u dodijelio dva srebra. SuperfoodChef-AI, koji je Podravka razvila u suradnji s agencijom 01 Content & Technology – C3 Croatia i Infobipom, dokaz je kako i tradicionalna industrija poput prehrambene prisvaja nove, moderne alate, ide u korak s vremenom, prepoznaje potencijalne prilike i utire put daljnjem napretku.

Nagrade je u Kopenhagenu preuzela Ksenija Latković Kozarac, direktorica Digitalnih komunikacija u Podravki. “Izuzetno sam ponosna što sam imala priliku podijeliti pozornicu sa svjetskim stručnjacima i aktivno sudjelovati na konferenciji koja djeluje izvan okvira klasičnih medijskih kampanja. Našim inovativnim projektom SuperfoodChef-AI Podravka i Coolinarika ponovno su se dokazale kao predvodnice trendova, posebno u polju digitalnog marketinga i načinu na koji kroz nove tehnologije prepoznajemo i odgovaramo na potrebe naših korisnika“, rekla je Ksenija Latković Kozarac koja je održala i predavanje u sklopu Native Advertising Days konferencije.

Govorila je o načinu na koji je Coolinarika prigrlila umjetnu inteligenciju i korisničko iskustvo podigla na višu razinu. Istaknula je kako je implementacija SuperfoodChef-AI-a značajno unaprijedila interakciju s korisnicima, omogućujući im personalizirana iskustva i relevantne sadržaje koji zadovoljavaju njihove specifične potrebe i preferencije.

SuperfoodChef-AI je prvi AI asistent u prehrambenoj industriji u regiji, razvijen kako bi korisnicima omogućio personalizirane preporuke recepata na temelju njihovih preferencija, prehrambenih navika i dostupnih namirnica. Ovaj napredni alat koristi umjetnu inteligenciju za analizu i prepoznavanje obrazaca u korisničkim podacima, pružajući optimalna rješenja za svakodnevnu prehranu. Projekt je rezultat strateške suradnje između Podravke, Coolinarike, 01 Content & Technology – C3 Croatia i Infobipa, čime se Podravka istaknula kao lider u digitalnim inovacijama.

Nagrade koje je Podravka primila dodijeljene su na Native Advertising Days, najvećoj globalnoj konferenciji vezanoj uz native oglašavanje. U sklopu nje svake se godine nagrađuju najbolji iz svijeta native oglašavanja, a Podravka je primitkom ova dva srebra stala uz bok nekim od najpoznatijih svjetskih brendova i kompanija.

You may also read!

PBZ grupa uručila 92. donaciju u sklopu svog projekta „Činim dobro svaki dan“ i humanitarne Visa kartice sa srcem

PBZ grupa uručila 92. donaciju u sklopu svog projekta „Činim dobro svaki dan“ i humanitarne Visa kartice sa srcem

PBZ grupa, dio Intesa Sanpaolo Grupe, u sklopu svog humanitarnog projekta „Činim dobro svaki dan“ i Visa kartice sa

Read More...
mmf

MMF podigao prognozu rasta hrvatskog gospodarstva u 2024. na 3,4 posto

Hrvatsko gospodarstvo porast će u ovoj godini za 3,4 posto, snažnije no što su pokazivale dosadašnje projekcije i višestruko

Read More...
Njemačka ne privlači investitore

Njemačka ne privlači investitore

Predsjednik Udruge njemačkih poslodavaca (BDA) Reiner Dulger (Reiner) oštro je kritizirao kurs vlade i zatražio bolje uvjete za gospodarstvo. "Ekonomija

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design