Sve veći interes austrijskih kupaca za hrvatskim proizvodima nakon turističke sezone, bio je znak austrijskom INTERSPAR-u da jedan tjedan posveti upravo njima.
U SPAR Austria prepoznali su kvalitetu hrvatskih proizvoda te su obogatili svoj asortiman najpoznatijim hrvatskim brandovima, a u nastojanju da ih istaknu i približe kupcima, u rujnu su ih promovirali putem letka za INTERSPAR trgovine. Na policama INTERSPAR-a u Austriji odavno su zastupljeni Atlantic, Podravka, Gavrilović, Cromaris, Kraš, Badel, Kutjevo, Karoline, a kupcima diljem Austrije putem letka posebno su promovirani neki od najpoznatijih hrvatskih proizvoda kao što su Vegeta, Cedevita, Karlovačko pivo, te Bronhi i Kiki bomboni.
„INTERSPAR Austria po prvi je put u letak tjedne ponude uvrstio i promovirao hrvatske proizvode. To je značajan pokazatelj da je kvaliteta hrvatskih proizvoda prepoznata unutar SPAR koncerna i predstavlja veliku priliku za naše dobavljače“, naglasio je Helmut Fenzl, predsjednik Uprave SPAR Hrvatska.
Istovremeno, SPAR Hrvatska slovi kao najveći izvoznik među retailerima u Hrvatskoj. Uz pomoć SPAR Hrvatske, mnogi hrvatski proizvodi dospjeli su na police SPAR-ovih trgovina u Austriji, Italiji, Sloveniji i Mađarskoj.
Tome u prilog ide i povećanje izvoza hrvatskih proizvoda u prvih 9 mjeseci 2017. u Mađarsku za 8%, a u Italiju za čak 77,6%, a promet koji je ostvaren u tom periodu iznosi gotovo 350 milijuna kuna.