Na policama austrijskog INTERSPAR-a najpoznatiji hrvatski brandovi

In Izvoz
interspar

Sve veći interes austrijskih kupaca za hrvatskim proizvodima nakon turističke sezone, bio je znak austrijskom INTERSPAR-u da jedan tjedan posveti upravo njima.

U SPAR Austria prepoznali su kvalitetu hrvatskih proizvoda te su obogatili svoj asortiman najpoznatijim hrvatskim brandovima, a u nastojanju da ih istaknu i približe kupcima, u rujnu su ih promovirali putem letka za INTERSPAR trgovine. Na policama INTERSPAR-a u Austriji odavno su zastupljeni Atlantic, Podravka, Gavrilović, Cromaris, Kraš, Badel, Kutjevo, Karoline, a kupcima diljem Austrije putem letka posebno su promovirani neki od najpoznatijih hrvatskih proizvoda kao što su Vegeta, Cedevita, Karlovačko pivo, te Bronhi i Kiki bomboni.

„INTERSPAR Austria po prvi je put u letak tjedne ponude uvrstio i promovirao hrvatske proizvode. To je značajan pokazatelj da je kvaliteta hrvatskih proizvoda prepoznata unutar SPAR koncerna i predstavlja veliku priliku za naše dobavljače“, naglasio je Helmut Fenzl, predsjednik Uprave SPAR Hrvatska.

Istovremeno, SPAR Hrvatska slovi kao najveći izvoznik među retailerima u Hrvatskoj. Uz pomoć SPAR Hrvatske, mnogi hrvatski proizvodi dospjeli su na police SPAR-ovih trgovina u Austriji, Italiji, Sloveniji i Mađarskoj.

Tome u prilog ide i povećanje izvoza hrvatskih proizvoda u prvih 9 mjeseci 2017. u Mađarsku za 8%, a u Italiju za čak 77,6%, a promet koji je ostvaren u tom periodu iznosi gotovo 350 milijuna kuna.

You may also read!

Održana konferencija „Održivo financiranje i energetska učinkovitost“

Održana konferencija „Održivo financiranje i energetska učinkovitost“

Svijet se suočava s rastućim klimatskim izazovima i potrebom za ubrzanom dekarbonizacijom, a zgradarstvo se sve jasnije profilira kao

Read More...
Osvojite stipendiju i postanite buduće ESG liderice

Osvojite stipendiju i postanite buduće ESG liderice

Međunarodni institut za klimatske aktivnosti (IICA) pokrenuo je natječaj za studentice završnih godina koje žele certifikat i praksu u

Read More...
maja-bogovic

Procjena uskrsne potrošnje

Pozitivni makroekonomski pokazatelji i rast prometa u maloprodaji koji se bilježi od početka godine, sugeriraju da ćemo za predstojeće

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design