Promotivno-prodajna akcija hrvatskih proizvoda u organizaciji Hrvatskoga gospodarskog saveza i Hrvatske gospodarske komore, održat će se od 1. do 11. lipnja u sklopu Hrvatskog tjedna u Frankfurtu na Majni, priopćeno je iz HGK.
Cilj te manifestacije je promocija hrvatskih proizvoda i Hrvatske kao turističke destinacije. Uz prezentacijski, tjedan će biti i prodajnoga karaktera, čime tvrtke, organizacije i institucije raznih profila imaju priliku ostvariti izravnu vezu s potencijalnim klijentima odnosno kupcima, kaže glavna tajnica HGK Marina Rožić.
Ona smatra da je to izvrsna prilika za promociju hrvatske kulture, gastronomije, tradicije i prirodnih ljepota uoči turističke sezone.
Posjetitelji će moći svakoga dana od 9 do 22 sata kušati i kupiti hrvatske poljoprivredne i prehrambene proizvode.
Sajam je smješten na jednoj od najčešće posjećenih lokacija u gradu, Roßmarktu, gdje dnevno prođe više od 40.000 ljudi. (H)