Ožujsko pivo predstavilo je novi, moderniji dizajn svoje ambalaže s naglašenim tradicijskim obilježjima. Inspirirana dvorištem Zagrebačke pivovare i njene stogodišnje tradicije, novu etiketu i limenku Ožujskog piva krase upravo njeni obrisi u karakterističnoj zlatnoj boji.
Osvježen, no već vrlo prepoznatljiv dizajn prate i hrvatske „kockice“ ispod kojih stoje dobro poznata Ožujsko lenta i poruka koja naglašava ono po čemu je Žuja najpoznatija – vrhunsko osvježenje koje svakodnevno pruža omiljeno hrvatsko pivo. Termo etiketa koja služi kao indikator idealno ohlađenog Ožujskog piva, ostaje i dalje prisutna na osvježenim ambalažama staklene boce i limenke.
„Ožujsko pivo je već godinama prvi izbor hrvatskih potrošača, a ovim novim dizajnom željeli smo skrenuti pažnju i na važnost tradicije ovog brenda. Upravo zato se na njoj nalaze obrisi naše pivovare koja se ponosi stogodišnjom kvalitetom rada i iskustva“, izjavio je Ivan Šuvar, direktor marketinga i izvrsnosti brendova Zagrebačke pivovare.
Ožujsko pivo najomiljenije je i najprodavanije hrvatsko pivo, s tradicijom dužom od 125 godina.