Predstavljen novi dizajn Ožujskog piva inspiriran stogodišnjom tradicijom Zagrebačke pivovare

In Brandovi
Novi dizajn Ožujskog

Ožujsko pivo predstavilo je novi, moderniji dizajn svoje ambalaže s naglašenim tradicijskim obilježjima. Inspirirana dvorištem Zagrebačke pivovare i njene stogodišnje tradicije, novu etiketu i limenku Ožujskog piva krase upravo njeni obrisi u karakterističnoj zlatnoj boji.

Osvježen, no već vrlo prepoznatljiv dizajn prate i hrvatske „kockice“ ispod kojih stoje dobro poznata Ožujsko lenta i poruka koja naglašava ono po čemu je Žuja najpoznatija – vrhunsko osvježenje koje svakodnevno pruža omiljeno hrvatsko pivo. Termo etiketa koja služi kao indikator idealno ohlađenog Ožujskog piva, ostaje i dalje prisutna na osvježenim ambalažama staklene boce i limenke.

„Ožujsko pivo je već godinama prvi izbor hrvatskih potrošača, a ovim novim dizajnom željeli smo skrenuti pažnju i na važnost tradicije ovog brenda. Upravo zato se na njoj nalaze obrisi naše pivovare koja se ponosi stogodišnjom kvalitetom rada i iskustva“, izjavio je Ivan Šuvar, direktor marketinga i izvrsnosti brendova Zagrebačke pivovare.

Ožujsko pivo najomiljenije je i najprodavanije hrvatsko pivo, s tradicijom dužom od 125 godina.

You may also read!

Tonći Glavina

Hotelski sektor ulazi u sljedeću sezonu s optimizmom, a za jačanje konkurentnosti ključno je potaknuti veća ulaganja u nove kapacitete koja osiguravaju veću dodanu vrijednost i održivost hrvatskog turizma

Hotelski sektor izuzetno je zadovoljan ostvarenim rezultatima ove turističke godine i visokom popunjenošću te optimistično gleda na sljedeću sezonu,

Read More...
Od izvora do mora 2024_Ranko Šuvar CROPIX_3

Obilježen završetak ovogodišnjeg izdanja projekta ‘Od izvora do mora’

Simboličnom sadnjom na lokaciji Turističko-edukativni centar Novo Čiče u Velikoj Gorici, obilježen je završetak ovogodišnjeg izdanja projekta Od izvora

Read More...
Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51posto privatnog sektora

Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51 posto privatnog sektora

U Hrvatskoj samo oko 15 posto poduzeća izvozi, a istovremeno ta baza poduzeća zapošljava više od polovice svih radnika

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design