Predstavljene tematske staze TZ Splitsko-dalmatinske županije dostupne i u digitalnoj formi

In Iz zemlje
Predstavljene tematske staze TZ Splitsko-dalmatinske županije dostupne i u digitalnoj formi

Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije predstavila je 52 nove tematske pješačke staze na svome području u dužini od 327 kilometara na obali, otocima i u Zagori Srednje Dalmacije. Staze pričaju jedinstvene priče, a posjetiteljima omogućuju pješačenje kroz povijest i ljepote Srednje Dalmacije. Prezentaciji tematskih staza nazočili su dožupan Splitsko-dalmatinski Stipe Čogelja, Lino Ursić kao voditelj projekta te Denis Orlić koji je staze snimio za Google Street View i cijeli projekt digitalizirao.

Odavno je poznato da turiste ne zadovoljavaju više samo sunce i more, iz Turističke zajednice Splitsko – dalmatinske županije toga su potpuno svjesni i kontinuirano usklađuju ponudu s navikama i potrebama gostiju. Aktivni turizam posljednjih godina sve je popularniji i popularniji, domaći i strani turisti sve više traže sadržaje koji im omogućuju duži boravak na otvorenom, popraćen atraktivnim aktivnostima ili zanimljivim pričama.

Turistička zajednica Splitsko – dalmatinske županije išla je i korak dalje. Prije nego dođu na destinaciju, gosti mogu točno vidjeti što ih čeka, koje prirodne i kulturne atrakcije, konfiguraciju tla i zahtjevnost staza i što mogu raditi. Već iz svoga doma, dok planiraju, mogu virtualno proći prekrasnim pejzažima jer su sve tematske staze obrađene i prezentirane u digitalnom obliku i Google Street View snimkom, a izdane su i dvije brošure.

Sve tematske staze postavljene su na GoogleMaps kao StartPoint, a podaci su stavljeni i na neke od najpopularnijih aplikacija koje koriste zaljubljenici u outdoor aktivnosti – Strava aplikaciju koja je ujedno i najkorištenija svjetska aplikacija za šetače, te na Alltrails koju koriste svi koji se bave aktivnim odmorom. Sve je i na TripAdvisoru, a na novoj web stranici TZ županije će biti opisi, slike i linkovi da svatko na svojem mobitelu može pratiti svaki svoj korak tematskom stazom.

„Lokalne turističke zajednice su predložile staze koje nose priču ili zanimljivost, pa po tome i nose nazive. Naš cilj je disperzirati turistički promet na cijelu godinu i na sve dijelove naše županije, jer Srednja Dalmacija ima sve preduvjete za to. Digitalna komponenta ovog projekta po prvi put je na ovakav način implementirana u ovaj turistički proizvod“, kazao je tom prilikom Joško Stella, direktor TZ županije.

A upravo to je vrlo korisna novost jer se turističkim agencijama, destinacijskim menadžment kompanijama, pruža mogućnost da priče tematskih staza oblikuju u svoje kreativne turističke proizvode. Dodatna vrijednost je i najava TZ županije da će sve te nove proizvode pratiti aktivnim marketingom na inozemnom tržištu predstojećih mjeseci.

You may also read!

Tonći Glavina

Hotelski sektor ulazi u sljedeću sezonu s optimizmom, a za jačanje konkurentnosti ključno je potaknuti veća ulaganja u nove kapacitete koja osiguravaju veću dodanu vrijednost i održivost hrvatskog turizma

Hotelski sektor izuzetno je zadovoljan ostvarenim rezultatima ove turističke godine i visokom popunjenošću te optimistično gleda na sljedeću sezonu,

Read More...
Od izvora do mora 2024_Ranko Šuvar CROPIX_3

Obilježen završetak ovogodišnjeg izdanja projekta ‘Od izvora do mora’

Simboličnom sadnjom na lokaciji Turističko-edukativni centar Novo Čiče u Velikoj Gorici, obilježen je završetak ovogodišnjeg izdanja projekta Od izvora

Read More...
Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51posto privatnog sektora

Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51 posto privatnog sektora

U Hrvatskoj samo oko 15 posto poduzeća izvozi, a istovremeno ta baza poduzeća zapošljava više od polovice svih radnika

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design