Dizajn znaka približava se dizajnu repa zrakoplova po kojem je tvrtka postala prepoznatljiva.
U godini u kojoj obilježava svojih 35 godina postojanja, pred Croatia Airlinesom, hrvatskim nacionalnim avioprijevoznikom i članom udruge Star Alliance, nalazi se najveći projekt u povijesti kompanije – obnova cjelokupne flote Croatia Airlinesa, a u očekivanju isporuke prvog zrakoplova A220 tijekom srpnja ove godine, predstavljen je osvježen vizualni identitet Croatia Airlinesa i zrakoplova te obilježena 30-ta obljetnica putnog časopisa Croatia.
Prilikom predstavljanja osvježenog vizualnog identiteta koji će obilježiti razdoblje koje dolazi te stvarati prepoznatljivost na zemlji i zraku, Jasmin Bajić, predsjednik Uprave Croatia Airlinesa je naglasio:
“Rebrandingom nacionalnog prijevoznika osigurana je još bolja vidljivost i prepoznatljivost te dodatno istaknuta važnost hrvatskog nacionalnog identiteta i uloge Croatia Airlinesa za hrvatsku državu.“
Tomislav Mihotić, državni tajnik u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture je istaknuo: „Danas svjedočimo novom povijesnom koraku na putu otvaranja još kvalitetnije budućnosti Croatia Airlinesa.“
Slaven Žabo, direktor komercijalnih poslova Croatia Airlinesa je dodao: „Novi vizualni identitet jednostavnije i lakše komunicira s putnicima i publikom Uz nove i znatno tiše avione, naši putnici uživat će u komfornijoj putničkoj kabini sa širim sjedalima i većim prozorima, većem prostoru za prtljagu kao i brzom Wi-Fi ju. “
Časopis Croatia 30 godina promovira Hrvatsku, njene ljepote i sadržaje te je vrlo često izravna preporuka i smjerokaz za putnike koji posjećuju Hrvatsku ali i za domaće putnike kojima često otkriva skrivene priče i proizvode .
Predstavljajući osvježeni vizualni identitet, Ivana Ivanković, korporativna dizajnerica Croatia Airlinesa i autorica rješenja je istaknula: “ Povijesna zastava hrvatskog naroda temelj je identiteta naše zrakoplovne kompanije. Oblici i boje zastave bitno su podržani u imidžu, preoblikovani u modernu i snažnu vizualnu konstantu, dok je grb preoblikovan u dinamični element. U centru vizualnog identiteta Croatia Airlinesa nalaze se znak i logotip. Boje koje imaju svoj izvor u povijesti lijepe naše, crvena i tamnoplava, predviđene su kao primarne boje. Znak i logotip kompozicijski su uravnoteženi s logotipom Star Alliance. .“
Obnovom flote, koju će krasiti novi vizualni identitet, predstavlja značajan tehnološki iskorak te veću energetsku učinkovitost uz 25 % manju potrošnju goriva. Novim i kvalitetnijim zrakoplovima A220, sa 149 i 127 sjedala, prvi od kojih će sletjeti u Hrvatsku u srpnju ove godine, osigurat će se bolji odgovor na konkretne potrebe putnika.
Nakon dolaska prvog zrakoplova u srpnju, drugi zrakoplov očekuje se do kraja 2024. godine, dok bi sljedećih šest trebalo biti isporučeno u 2025., četiri u 2026., a tri zrakoplova u 2027. godini, čime će flota Croatia Airlinesa brojiti ukupno 15 novih zrakoplova A220.
Pripremio: Tomislav Radić
Snimke: Croatia Airlines