Prvi zrakoplov nove flote A220 Croatia Airlinesa odjeven u novo ruho

In Brandovi
avion

Dizajn znaka približava se dizajnu repa zrakoplova po kojem je tvrtka postala prepoznatljiva.

U godini u kojoj obilježava svojih 35 godina postojanja, pred Croatia Airlinesom, hrvatskim nacionalnim avioprijevoznikom i članom udruge Star Alliance, nalazi se najveći projekt u povijesti kompanije – obnova cjelokupne flote Croatia Airlinesa, a u očekivanju isporuke prvog zrakoplova A220 tijekom srpnja ove godine, predstavljen je osvježen vizualni identitet Croatia Airlinesa i zrakoplova te obilježena 30-ta obljetnica putnog časopisa Croatia.

Prilikom predstavljanja osvježenog vizualnog identiteta koji će obilježiti razdoblje koje dolazi te stvarati prepoznatljivost na zemlji i zraku, Jasmin Bajić, predsjednik Uprave Croatia Airlinesa je naglasio:
“Rebrandingom nacionalnog prijevoznika osigurana je još bolja vidljivost i prepoznatljivost te dodatno istaknuta važnost hrvatskog nacionalnog identiteta i uloge Croatia Airlinesa za hrvatsku državu.“

Tomislav Mihotić, državni tajnik u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture je istaknuo: „Danas svjedočimo novom povijesnom koraku na putu otvaranja još kvalitetnije budućnosti Croatia Airlinesa.“

Slaven Žabo, direktor komercijalnih poslova Croatia Airlinesa je dodao: „Novi vizualni identitet jednostavnije i lakše komunicira s putnicima i publikom Uz nove i znatno tiše avione, naši putnici uživat će u komfornijoj putničkoj kabini sa širim sjedalima i većim prozorima, većem prostoru za prtljagu kao i brzom Wi-Fi ju. “

Časopis Croatia 30 godina promovira Hrvatsku, njene ljepote i sadržaje te je vrlo često izravna preporuka i smjerokaz za putnike koji posjećuju Hrvatsku ali i za domaće putnike kojima često otkriva skrivene priče i proizvode .

Predstavljajući osvježeni vizualni identitet, Ivana Ivanković, korporativna dizajnerica Croatia Airlinesa i autorica rješenja je istaknula: “ Povijesna zastava hrvatskog naroda temelj je identiteta naše zrakoplovne kompanije. Oblici i boje zastave bitno su podržani u imidžu, preoblikovani u modernu i snažnu vizualnu konstantu, dok je grb preoblikovan u dinamični element. U centru vizualnog identiteta Croatia Airlinesa nalaze se znak i logotip. Boje koje imaju svoj izvor u povijesti lijepe naše, crvena i tamnoplava, predviđene su kao primarne boje. Znak i logotip kompozicijski su uravnoteženi s logotipom Star Alliance. .“

Obnovom flote, koju će krasiti novi vizualni identitet, predstavlja značajan tehnološki iskorak te veću energetsku učinkovitost uz 25 % manju potrošnju goriva. Novim i kvalitetnijim zrakoplovima A220, sa 149 i 127 sjedala, prvi od kojih će sletjeti u Hrvatsku u srpnju ove godine, osigurat će se bolji odgovor na konkretne potrebe putnika.

Nakon dolaska prvog zrakoplova u srpnju, drugi zrakoplov očekuje se do kraja 2024. godine, dok bi sljedećih šest trebalo biti isporučeno u 2025., četiri u 2026., a tri zrakoplova u 2027. godini, čime će flota Croatia Airlinesa brojiti ukupno 15 novih zrakoplova A220.

Pripremio: Tomislav Radić
Snimke: Croatia Airlines

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design