Quattro – broj jedan sladoledni brand u Hrvatskoj i šire

In Brandovi
Quattro Romance

Koliko su Quattro sladoledi uistinu posebni dokazuje i posljednje BRANDscore istraživanje prema kojem je Quattro broj jedan sladoledni brand u Hrvatskoj i Adria regiji.

Ovo je još jedna potvrda da Quattro već dugo godina oduševljava raznolikim kombinacijama obogaćenim ukusnim preljevima i posipima. Osim toga, Quattro sladoledi jedinstveni su i po tome što jedini nude najraznovrsnije kombinacije okusa među kojima baš svatko može pronaći nešto po svome ukusu.

Quattro tako ima klasične kombinacije čokolade, vanilije, stracciatelle i lješnjaka, a za profinjena nepca tu su okusi vafla, pistacije, zuppa inglese, te brojni drugi.

Ove godine u velikoj Quattro obitelji možete pronaći i inovativnu soft ice recepturu uz koju novi Mini Quattro Romance ostaje mekan i na -18 stupnjeva pa više ne morate čekati na omiljeni desert nego se odmah prepustite novim Quattro okusima.

Birajte između 9 različitih Quattro kombinacija i uživajte u ljetu!

You may also read!

U Croatia Airlinesu potpisan novi kolektivni ugovor

U Croatia Airlinesu potpisan novi kolektivni ugovor

Croatia Airlines i njezina dva reprezentativna sindikata koji predstavljaju sve grupe radnika nacionalnog avioprijevoznika, SHSZUZ (Samostalni hrvatski sindikat zaposlenika

Read More...
Adris

IFC-ov plavi i zeleni zajam prekretnica za održiviji turistički sektor u Hrvatskoj

IFC-ov plavi i zeleni zajam za održivost od 200 milijuna eura prekretnica je koja će društvu Maistra Hospitality Group,

Read More...
Famar

Regionalni fond ECM Partners koji ima ured i u Zagrebu uspješno razvijao pa sada prodao međunarodnu farmaceutsku tvrtku FAMAR fondu MidEuropa

ECM Partners, vodeća regionalna investicijska tvrtka specijalizirana za ulaganja u tvrtke koje se nalaze u otežanim financijskim ili operativnim

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design