Sjajni rezultati Herbalifea u 40. godini poslovanja

In Tvrtke i tržišta
Herbalife

Kompanija Herbalife Nutrition u četrdesetoj godini svog postojanja bilježi sjajne rezultate, kako globalno, tako regionalno i lokalno. 2,6 milijardi dolara ostvarenih u prvih šest mjeseci ove godine na globalnoj razini, pokazuju rast od 8% u odnosu na isto razdoblje 2019.

U Hrvatskoj rezultati također odražavaju ovaj sjajan rast. Vodeča kategorija su Proizvodi za regulaciju tjelesne težine, zatim slijede Ciljana prehrana te Energija i fitness. Istovremeno, raste i broj nezavisnih distributera Herbalife-a.

“Ljudi generalno sve više postaju svjesni da je zdravlje njihovo najveće bogatstvo, a usvajanje zdravih navika i uravnoteženog života, postao je globalni trend. Upravo u tome ljudi sve više prepoznaju naše proizvode i programe. Herbalife Nutrition nudi čitav spektar prehrambenih proizvoda koji se prilagođavaju individualnim potrebama potrošača te im pomažu u postizanju sveukupnog boljitka za njihov organizam. Naše glavno načelo, koje je postavio utemeljitelj i prvi distributer tvrtke Mark Hughes, da ne prodajemo samo neki proizvod, već pomažemo ljudima da promijene svoj život nabolje mijenjajući svoje prehrambene navike, pruža dodatnu vrijednost. A ta vrijednost leži usluzi koju pružaju naši nezavisni distributeri, u usluzi koja podrazumijeva dodatnu motivaciju i podršku koja potrošačima daje samopouzdanje za promjenu na bolje.” – izjavio je generalni direktor Herbalife Nutritiona za jugoistočnu Europu, Goran Nikolić.

Herbalife Nutrition proizvodi vrhunske su kvalitete utemeljene na znanosti, a podrazumijevaju sportsku prehranu i hidrataciju te zamjenske obroke u obliku zdravih shakeova, proteinskih napitaka, pločica, čajeva, vitaminskih i mineralnih dodataka prehrani. Shakeovi pod nazivom Formula 1 predstavljaju svjetski brand u kategoriji uravnoteženih zamjenskih obroka, istovremeno iznimno jednostavnih za pripremu te izvrsnog okusa.

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design