Snažan razvoj ugostiteljstva moguć je jedino uz inovacije i kvalitetnu radnu snagu

In Konferencije / savjetovanja
Snažan razvoj ugostiteljstva moguć je jedino uz inovacije i kvalitetnu radnu snagu

U ponedjeljak, 18. listopada na šestoj konferenciji Raise the Bar okupili su se ugostitelji iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine i Slovenije kako bi se osvrnuli na turističku sezonu koja, unatoč izazovima pandemije, donosi razlog za optimizam i potragu za novim, progresivnim pristupima koji će potaknuti daljnji razvoj HoReCa sektora.

Naglašeno je kako će se HoReCa sektor i povezane industrije morati nastaviti prilagođavati promjenama koje je donijela pandemija. Potrošači sve više preferiraju mjesta koja imaju terase, traže veće, otvorene prostore i češće biraju ugostiteljske objekte u kojima mogu popiti kavu, doručkovati, održati sastanak, a zatim i doći na večeru i druženje.

„Trendovi koje je donijela pandemija tu su da ostanu. Sve nas ohrabruje brzi oporavak sektora ugostiteljstva i nadamo se nastavku pozitivnih trendova. Kao i prethodne četiri godine, cilj ove današnje šeste po redu konferencije Raise the Bar je da, uz podršku domaćih i stranih stručnjaka, a u suradnji s našim kupcima i partnerima, istražimo i donesemo nove koncepte promišljanja za budućnost i poslovne modele, koji će odgovoriti na nove zahtjeve potrošača i tržišta. Coca-Cola HBC Hrvatska svoju ulogu i dalje vidi u doprinosu unapređenju kvalitete obrazovanja radne snage u sektoru gastronomije i ugostiteljstva, što i činimo zadnje tri godine kroz svoju stratešku platformu „Raise the Bar“, koju nastavljamo uz potporu Ministarstva turizma i sporta te Ministarstva znanosti i obrazovanja….“, istaknula je Ruža Tomić Fontana, glavna direktorica Coca-Cole HBC za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Sloveniju.

Marko Đurašević, chef splitskog restorana i bara Kinoteka, Andrey Bolshakov, glavni barmen moskovskog Insider Bara i chef Igor Gudac u svojim su se izlaganjima fokusirali na inovativne koncepte te su zaključili kako su upravo oni, uz kvalitetnu i educiranu radnu snagu, ključni za razvoj održivih i otpornih poslovnih modela u ugostiteljstvu.

„Za uspjeh je najvažnije je biti okružen ljudima koji probleme ne smatraju zaprekom već inspiracijom za pronalazak novih, originalnih rješenja. Pet riječi koje me vode u poslu su tim, ideje, razgovor, odmor i strah. Strah je najvažniji jer iz njega proizlazi hrabrost da izađemo iz zone komfora i stvorimo nešto odvažno, nešto što oduševljava“, istaknuo je Igor Gudac, chef i član stručnog žirija Stipendija Raise the Bar.

Raise the Bar je strateška platforma Coca-Cole HBC Hrvatska koja od 2019. godine djeluje s ciljem povećanja kvalitete obrazovanja radne snage u ugostiteljstvu i turizmu. Uz konferenciju, projekt obuhvaća besplatnu edukaciju za konobare, bariste i barmene, stipendije za kuhare, slastičare i osoblje za posluživanje te suradnju s regionalnim centrima kompetentnosti.

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design