Sa SPAR Hrvatska do EBEL uspjeha

In DOP
spar

Sklopljeno još jedno vrijedno poslovno-sportsko partnerstvo u brlogu zagrebačkih Medvjeda

SPAR Hrvatska danas je i službeno postao dio obitelji zagrebačkih Medvjeda čije će sportske uspjehe, ali i događaje koji se odvijaju izvan leda, pratiti kao ponosni sponzor Medveščaka u EBEL sezoni 2017.-2018.

U povodu novosklopljene suradnje predsjednik Uprave SPAR Hrvatska Helmut Fenzl istaknuo je razlog ove suradnje: „Izuzetno smo sretni i ponosni što smo se ove godine vezali uz Medveščak jer cijenimo povijest i priču o klubu te posebno odnos kluba i navijača. Osim sportskim uspjesima, divimo se Medveščaku jer je uspio zadržati pravi duh sporta na tribini i na terenu. Na utakmice Medvjeda dolaze cijele obitelji, a tu smo našli poveznicu s nama.“

Pritom je naveo i način na koje će SPAR i Medveščak surađivati: „Osim financijskih sredstava za klub, sponzorstvo ćemo realizirati kroz razne aktivnosti u koje ćemo uključiti naše kupce i partnere. Nagradne igre i događaji u kojima će sudjelovati kupci koje ćemo tako nagraditi za vjernost, samo su dio poruke koju želimo podijeliti o važnosti sporta, fair playa, zajedništva. Veselimo se početku sezone, a našim Medvjedima želimo veliki uspjeh!“

„Za nas u Medveščaku sponzorstvo nikada nije isključivo podrazumijevalo poslovan odnos u relaciji „mi vama – vi nama“, već znači jedno kvalitetno i iskreno zajedništvo kroz koje stvaramo, jačamo i slavimo zajedničke uspjehe i rezultate. Sretni smo što su u SPAR Hrvatska prepoznali vrijednosti koje Medveščak njeguje te se radujemo svim našim zajedničkim aktivnostima za navijače i kupce“, istaknuo je predsjednik Medveščaka Damir Gojanović.

SPAR Hrvatska d.o.o. osnovala je SPAR Austria grupa i najmlađa je tvrtka unutar grupe. SPAR Austria dio je međunarodne obitelji samostalnih maloprodajnih tvrtki. Prvi INTERSPAR prodajni centar otvoren je u Hrvatskoj, u Zadru u lipnju 2005. Danas, 12 godina kasnije u Hrvatskoj posluje 19 INTERSPAR hipermarketa i 82 SPAR supermarketa.

You may also read!

BUSINESSEUROPE PORUKA: „EU mora biti ujedinjena u jačanju svoje globalne pozicije“

BUSINESSEUROPE PORUKA: „EU mora biti ujedinjena u jačanju svoje globalne pozicije“

Predsjednici i glavni direktori poslodavačkih organizacija članica BusinessEurope-a okupili su se u Nikoziji u organizaciji ciparskog člana federacije –

Read More...
Najveći svjetski stručnjaci na konferenciji Prodajnog Mindseta Sales4Future: Autentičnost je ključ uspješne prodaje

Najveći svjetski stručnjaci na konferenciji Prodajnog Mindseta Sales4Future: Autentičnost je ključ uspješne prodaje

Nakon uspjeha konferencije „The Wolf Strikes Again”, Prodajni Mindset ponovno je oduševio više stotina posjetitelja, ovaj put s novom

Read More...
mitreski

HGK istraživanje o potrošačkim navikama: Cijena ostaje ključna, raste online trgovina

Hrvatski potrošači pri odabiru i kupovini prehrambenih proizvoda i dalje najviše vrednuju cijenu, promotivne ponude te sirovinski sastav proizvoda,

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design