Staničić najavio veći naglasak na premium segment u promociji Hrvatske

In Iz zemlje
Valamar

Direktor Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Kristjan Staničić u petak je najavio da će se veći naglasak u promociji Hrvatske kao turističke destinacije staviti na premium segment, odnosno goste koji više putuju, a ne samo u ljetnoj sezoni, i koji više troše.

“Napravit ćemo zaokret u brendiranju i promociji Hrvatske kao kvalitetne turističke destinacije i dat ćemo veći naglasak na premium segment, dakle na goste koji više putuju, a ne samo u ljetnoj sezoni i koji više troše. To ne znači da nećemo imati i drugih gostiju, koji imaju nešto manju platežnu mogućnost, upravo zato što Hrvatska ima takvu strukturu turističke ponude,” rekao je Staničić novinarima u Splitu, govoreći o Strateškog marketinškom i operativnom planu hrvatskog turizma za razdoblje od 2023. do 2027. godine.

Staničić je u Splitu držao koordinacijski sastanak s predstavnicima turističkih zajednica s područja Splitsko-dalmatinske županije. Sastanku su, uz direktoricu Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije Ivanu Vladović, prisustvovali i predstavnici 32 turističkih zajednica gradova i općina s područja županije.

Po njegovim riječima, turistički sektor iskusit će novi zamašnjak investicija ne samo u smještajne kapacitete, nego i u nove turističke atrakcije. “Vjerujem da će Hrvatska u sljedećih pet godina doživjeti transformaciju u pozitivnom smislu,” naglasio je.

Rekao je i da će se ubuduće naglasak staviti na motive dolazaka turista izvan turističke sezone, a to su poslovni turizam, povijesna baština i kongresni turizam. Najavio je i ambiciozniju promociju hrvatskog turizma digitalnom tehnologijom i na društvenim mrežama.

Staničić je naglasio kako ove godine Hrvatska ima najbolju predsezonu u povijesti turizma, a u prvih pet dana srpnja na razini je rezultata iz prošle godine i 2019., koja je bila rekordna.

“Očekujem da ćemo u nastavku sezone ponoviti prošlogodišnji rezultat ili biti malo bolji, kako bismo ostvarili veći financijski efekt od turizma,” kazao je.

Za festival Ultral u Splitu rekao je da bi i ubuduće trebao ostati u tom gradu. “Ultra ima veliki utjecaj na brendiranje Hrvatske kao turističke destinacije i dala je snažan doprinos povoljnim turističkim rezultatima”, rekao je Staničić. Za prizore neprikladnog ponašanja turista na javnim mjestima u Splitu Staničić je kazao da je to “neuobičajena slika, koja nije pravilo”.

U Hrvatskoj trenutno boravi više od 800 tisuća gostiju

Na početku koordinacijskog sastanka predstavljeni su pozitivni turistički trendovi na razini cijele Hrvatske, a Staničić je naveo da trenutno u zemlji na dnevnoj bazi boravi preko 800 tisuća gostiju, a i sam Split i Splitsko-dalmatinska županija su odlično popunjeni, čime sigurno doprinosi i današnji početak svjetski popularnog glazbenog festivala Ultra Europe, izvijestili su iz HTZ-a.

Tijekom koordinacijskog sastanka predstavljen je novi Strateški marketinški i operativnog plana hrvatskog turizma za razdoblje do 2027. godine, s čijom se primjenom kreće s obzirom da je dokument usvojen od strane tijela HTZ-a.

„Planom su identificirani autentični turistički doživljaji Hrvatske koji su usklađeni s potrebama različitih segmenata potražnje. Plan predlaže 23 operativne inicijative, a marketinški je plan usklađen sa Strategijom razvoja održivog turizma RH do 2030. god. gdje je naglašena važnost razvoja održivog turizma“, izjavio je Staničić.

Na sastanku se također razgovaralo o promotivnim aktivnostima do kraja tekuće godine, posebno na tržištu Njemačke, ali i dalekim tržištima poput SAD-a, o nautičkom turizmu i promociji nautike, ali i o brojnim aktualnim turističkim izazovima poput porasta cijena turističkih usluga u pojedinim destinacijama, neprijavljivanja gostiju i dr. (H)

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design