“Startaj Hrvatska”: nova generacija poduzetnika spremna za uspjeh

In DOP
StartajHrvatska2024

SPAR Hrvatska i Nova TV s ponosom najavljuju petu sezonu društveno-odgovornog projekta „Startaj Hrvatska“, kojim i ove godine podržavaju osam novih poduzetnika te im omogućuju priliku za rast i promociju njihovih inovativnih proizvoda.

Početak nove sezone obilježen je događajem u INTERSPAR hipermarketu u City Centru One West u Zagrebu, gdje su predstavljeni ovogodišnji finalisti čiji su proizvodi već dostupni na policama SPAR i INTERSPAR trgovina diljem Hrvatske.

Projekt „Startaj Hrvatska“ postao je prepoznatljiv simbol podrške malim hrvatskim poduzetnicima, pružajući im mogućnost plasmana proizvoda u jedan od vodećih trgovačkih lanaca u zemlji. Ove godine, projekt je dosegnuo povijesni uspjeh, s rekordnim brojem prijava, iz kojih je odabrano osam najperspektivnijih poduzetnika. Njihovi proizvodi, rezultat truda, inovacija i upornosti, sada su dostupni kupcima koji imaju priliku podržati domaću proizvodnju i poduzetnički duh.

„Izuzetno smo ponosni što i ove godine nastavljamo s projektom kroz kojeg podržavamo male hrvatske proizvođače, inovativne start-upove i pružamo im priliku za izlazak na tržištu. Svaka nova sezona donosi izvanredne priče o upornosti i inovaciji te inspirira buduće poduzetnike. Naš je cilj pružiti podršku u razvoju proizvoda te osigurati prostor na policama SPAR i INTERSPAR trgovina“, rekla je Sandra Kokorić, direktorica marketinga i PR-a u SPAR Hrvatska.

Svi finalisti svoje će proizvode predstaviti i u televizijskom formatu koji će se emitirati na Novoj TV, počevši od 20. listopada 2024. godine i trajat će kroz 11 epizoda. Serijal donosi 8 poduzetničkih priča o svakom od kandidata, te prati poduzetnički put – od početne ideje do trenutka kada njihovi proizvodi postaju dostupni u trgovinama. Kroz emisije, gledatelji će imati priliku upoznati kandidate, kreativne procese iza proizvoda i izazove s kojima se poduzetnici suočavaju. Uz dvije epizode u kojima će gledatelji vidjeti kako su se poduzetnici snašli u prodaji u finalnoj, 11. epizodi bit će proglašen HIT proizvod 2024. godine.

Kandidati pete sezone projekta “Startaj Hrvatska” predstavljaju sljedeće proizvode:

• Brewville – Vinko iz Metkovića proizvodi craft pive koje predstavljaju spoj tradicionalnog i modernog pristupa proizvodnji piva. U proizvodnji craft piva koristi se više vrsta hmelja, pružajući bogatstvo istančanih okusa i mirisa u svakom gutljaju.
• Artisana – Helena i Danijel prerađuju proizvode od integralne pir pšenice, a posebnost je ukusna mješavina za griz s rogačem i sjemenkama! U svom malom pogonu proizvode domaće proizvode kontrolirane kvalitete, ručno rađene i u skladu sa zahtjevima modernog i osviještenog kupca.
• OPG Babojelić – U Vrbovcu Samoborskom Ivana i Ivica uzgajaju čudesno voće, haskap, poznatiji kao sibirska borovnica. Uzgojen u strogo kontroliranim uvjetima prema svim ekološkim standardima, ovaj haskap u sva tri proizvoda – džem, matični sok i smrznute bobice, nositelji su znaka Eko, Vegan i Živjeti zdravo.
• Biljarica – Inovativni proizvod, kruti šampon za kosu fitoterapeutkinja Maja je stvorila dugo proučavajući djelovanje domaćih, ali i biljaka koje se koriste u moćnoj, drevnoj ayurvedi te stvorila jedinstvenu kombinaciju biljnih prahova i ulja koja „gađaju“ sve probleme kose s kojima se susreće današnji čovjek.
• Morning Lab Granola – Tijana želi da njezina granola sadrži lokalne, jednostavne sastojke. Med, kvalitetne zobene pahuljice, orah, lješnjak, badem vrhunske kvalitete, glavni su sastojci njezinih granola. No tu su i mirisne liofilizirane jagode, „gumbići“ od belgijske premium čokolade, cimet, kokos, vanilija, tonka… sastojci koji ovim granolama daju nevjerojatan okus i miris.
• Perec tjestenina – Ideja za tjesteninu nastala je nedaleko od Bjelovara, a rezultat je promišljanja Karoline i Svena, skladnog i vrijednog para. Tjestenini, tradicionalnom prehrambenom proizvodu, Pereci su odlučili dodati moderan „touch“ koristeći inovativne sastojke, podržavajući pritom lokalnu zajednicu i poljoprivrednike.
• OPG Lešić – „Pun okusa, mirisa, kremast i totalno drugačiji od onoga što ste smatrali džemom od šipka“, opisuju svoj Extra džem Lešići, koji na slavonskim oranicama imaju vlastiti ekološki nasad divljeg šipka. Džem od šipka OPG-a Lešić je bez konzervansa, bojila, umjetnih dodataka, a sadrži samo tri sastojka: šipak, šećer i vodu u kojoj se kuhao šipak.
• Panonica – Miro i Goran, dugogodišnji prijatelji krenuli su u poslovnu avanturu. Čevapčiće, ribasice i burgere izrađuju od riječne ribe, jedne vrste šarana, a u pripremi se vode načelom manje je više – svježa filetirana riba čini 80% sastava. Ribu melju i dodaju začine hrvatskog podneblja ‒ ružmarin, kadulju, bosiljak, lovor, slatku papriku, češnjak…

You may also read!

Tonći Glavina

Hotelski sektor ulazi u sljedeću sezonu s optimizmom, a za jačanje konkurentnosti ključno je potaknuti veća ulaganja u nove kapacitete koja osiguravaju veću dodanu vrijednost i održivost hrvatskog turizma

Hotelski sektor izuzetno je zadovoljan ostvarenim rezultatima ove turističke godine i visokom popunjenošću te optimistično gleda na sljedeću sezonu,

Read More...
Od izvora do mora 2024_Ranko Šuvar CROPIX_3

Obilježen završetak ovogodišnjeg izdanja projekta ‘Od izvora do mora’

Simboličnom sadnjom na lokaciji Turističko-edukativni centar Novo Čiče u Velikoj Gorici, obilježen je završetak ovogodišnjeg izdanja projekta Od izvora

Read More...
Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51posto privatnog sektora

Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51 posto privatnog sektora

U Hrvatskoj samo oko 15 posto poduzeća izvozi, a istovremeno ta baza poduzeća zapošljava više od polovice svih radnika

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design