Stišane geopolitičke napetosti spustile cijene nafte prema 91 dolar

In Vijesti iz svijeta
benza

Cijene sirove nafte pale su u četvrtak na međunarodnim tržištima prema 91 dolar zbog popuštanja geopolitičkih napetosti i širenja zaraze covidom 19 u Kini.

Na londonskom je tržištu cijena barela nakon podneva bila niža za 1,48 dolara nego na jučerašnjem zatvaranju i iznosila je 91,38 dolara. Na američkom tržištu barelom se trgovalo po 1,71 dolara nižoj cijeni, od 83,88 dolara.

U fokusu tržišta bio je jučer pad projektila na teritorij Poljske, članice NATO-a, koji je usmrtio dvoje ljudi.

Napetost se stišala nakon što su Poljska i NATO u srijedu da priopćili da je projektil vjerojatno zalutao i da ga je ispalila ukrajinska protuzračna obrana, a ne Rusija, što je ublažilo strah od prelijevanja rusko-ukrajinskog rata preko granica.

“Čini se da ne svjedočimo trenutnoj eskalaciji Rusa i to je načelno uklonilo neke kratkoročne rizike po opskrbu”, rekao je Edward Moya iz OANDA-e.

Tržište koči i zabrinutost zbog slabe potražnje u Kini nakon rasta broja zaraženih covidom 19.

Kineske rafinerije zatražile su od Saudijske Arabije manje nafte u prosincu, izvijestio je Reuters, a smanjuju i kupnju ruske nafte.

“Posrnulu kinesku potrošnju utjelovljuje pad potražnje za ruskom i saudijskom naftom”, rekao je Tamas Varga iz PVM-a.

Iako je broj slučajeva covida u Kini mali u usporedbi s ostatkom svijeta, Peking ustraje u strogoj politici gašenja novih žarišta prije no što se proširi, što smanjuje potražnju za gorivom.

Organizacija zemalja-izvoznica nafte (OPEC) odvojeno je danas objavila da je barel košarice nafte njezinih članica u srijedu poskupio 56 centi, na 91,72 dolara. (H)

You may also read!

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

U utorak 22. travnja, na Dan planeta Zemlje, započeo je proces realizacije 18 projekata odabranih u sklopu natječaja {ZAJEDNO}

Read More...
„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

Konzum MultiPlusCard bonusom nagrađuje korištenje višekratnih torbi Priroda me voli Konzum i ove godine provodi kampanju Jedna manje, kojom potiče

Read More...
Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Još 1998. godine Dukat je lansirao prvi funkcionalni proizvod za jačanje imuniteta na domaćem tržištu. Istovremeno s tim Dukat

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design