Studenac podržava mlade talente i inovativne ideje

In Tvrtke i tržišta
Studenac

Odabrani pobjednici studentskog natjecanja u organizaciji Digitalnog inovacijskog inkubatora.

Studenac, lanac s najvećom prodajnom mrežom u Hrvatskoj, kao jedan od aktivnih partnera Digitalnog inovacijskog inkubatora proglasio je ekipu „Amateri” pobjednikom u finalu studentskog natjecanja održanog u ponedjeljak, 3. srpnja, u Zagrebu. Mladi ljudi su kroz ovaj višemjesečni projekt osmislili razne kreativne ideje i rješenja za unaprjeđenje poslovanja Studenca, uključujući i konkretne prijedloge za ostvarivanje vizije Studenčeve „trgovine budućnosti”, koja bi sadržavala, između ostalog, ponudu prilagođenu potrebama i željama mlađih generacija.

Sudjelovanjem u ovom projektu Studenac želi podržati mlade ljude koji nastoje razvijati svoje talente i vještine, što je u skladu i s nizom drugih aktivnosti kojima kompanija na djelu pokazuje da je odgovoran član društva i da aktivno doprinosi zajednicama u kojima djeluje. S druge strane, Studenac na ovaj način obogaćuje i svoje poslovanje inovativnim idejama novih generacija koje imaju još bolji uvid u aktualne želje i potrebe kupaca.

„Svježe ideje, iznikle iz mladih, kreativnih i radoznalih glava naših studenata, smatramo vrlo vrijednima za svoje poslovanje koje strateški usmjeravamo upravo prema putu digitalne transformacije i inovacija, a sve s ciljem pružanja cijelog niza kvalitetnih usluga našim kupcima. Nastavit ćemo podupirati razvoj mladih talenata i njihovih inovativnih projekata kako kroz ovaj, tako i kroz druge slične projekte koji su na korist nama i našoj široj zajednici“, istaknula je Nina Mimica, članica Uprave za inovacije u Studencu.

Od početka godine je Studenac predano surađivao s desecima timova koji su se priključili projektu i iskazali želju da rade na inovacijama u dinamičnoj industriji maloprodaje. Nakon što se studente na samom početku upoznalo sa Studencem te uvelo u način poslovanja ove kompanije, iskusni zaposlenici nastavili su ih na redovnim sastancima usmjeravati prilikom nedoumica koje su im se javljale dok su razrađivali svoja idejna rješenja.

„Ljepota ovakvih projekata je dati priliku i podršku mladima da identificiraju vlastite talente te ih dodatno razvijaju, dok s druge strane mi stječemo direktan uvid u ono što naši mlađi kupci žele vidjeti u ponudi Studenca. Potrudit ćemo se da ovakvih dijaloga bude u budućnosti još i više”, poručila je Miranda Mladin, direktorica marketinga u Studencu.

You may also read!

Potpisan novi Kolektivni ugovor za graditeljstvo: povećane plaće u svim grupama složenosti

Potpisan novi Kolektivni ugovor za graditeljstvo: povećane plaće u svim grupama složenosti

Pregovarački timovi na čelu s gospodinom Mirkom Habijancem, predsjednikom HUP - Udruge poslodavaca graditeljstva (HUP-UPG), i gospođom Jasenkom Vukšić,

Read More...
Rimac Nevere

Prvi hrvatski kupac preuzeo isporuku Rimac Nevere

Cijenjeni neurokirurg dr. Branko Škovrlj koji živi u New Jerseyju postao je ponosni vlasnik hiperautomobila s hrvatskim potpisom. Rimac Nevera

Read More...
Aleksandra Grigić

Hrvatski duhani, dio BAT grupacije u novu proizvodnu sezonu idu s povećanjem proizvodnje duhana, interes proizvođača je velik

Nešto više od mjesec dana do kraja ugovaranja nove proizvodne sezone, Hrvatski duhani, dio BAT grupe, imaju ugovoreno 16

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design