Preuzimanjem kutinskog trgovačkog lanca Lonia, trgovački lanac Studenac postao je vodeći maloprodajni lanac po broju prodavaonica u Hrvatskoj, izvijestili su ponedjeljak iz Studenca, najavivši daljnji rast i ubrzanu digitalnu transformaciju poslovanja.
Studenac je nedavno preuzeo kutinsku Loniu s 300 prodavaonica u šest županija i Gradu Zagrebu te s više od 1.400 zaposlenika i tako potvrdio poziciju vodećeg maloprodajnog lanca po broju prodavaonica u Hrvatskoj.
U svojoj prodajnoj mreži sada ima više od 1.000 prodavaonica, a kupcima je na usluzi više od 5.500 zaposlenika.
Istovremeno, Studenac nastavlja svoj razvoj pokretanjem centra izvrsnosti Studenac Digital za najnaprednije korištenje analitike i upravljanje podacima, jer je digitalna transformacija strateški smjer kompanije za još jedan korak bliže kupcu i povećanje učinkovitosti poslovanja, istaknuli su iz tog trgovačkog lanca.
Predsjednik Uprave Studenca Michal Senczuk rekao je da su s više od 1.000 prodavaonica prvi maloprodajni lanac u Hrvatskoj koji je došao do te čarobne brojke. “To ujedno znači da smo u posljednje tri godine gotovo utrostručili svoju prodajnu mrežu i sada smo snažno prisutni u gotovo svim županijama diljem Hrvatske i u Zagrebu”, kazao je.
Napomenuo je i da Studenac ima najveći tržišni udio kada se govori o takozvanom proximity formatu, odnosno malim prodavaonicama koje su kupcima nadohvat ruke i nude sve ono što im je bitno.
“No, u Studencu tu nećemo stati. Nastavit ćemo snažno rasti i to daljnjom ubrzanom digitalnom transformacijom poslovanja koristeći naprednu analitiku i upravljanje podacima u novoosnovanom centru izvrsnosti Studenac Digital u sklopu kojeg će nam se u tim pridružiti podatkovni inženjeri i znanstvenici”, najavio je Senczuk.
Inače, Studenac posluje od 1991. godine, a od 2018. je u vlesništvu private equity kompanije Enterprise Investors. Iz kompanije su iznijeli i podatak da je Enterprise Investors fond u Studenac uložio više od 260 milijuna eura od 2018. do danas što uključuje ulaganja u razvoj poslovanja, kapitalna ulaganja i akvizicije, koje su same iznosile više od 120 milijuna eura.
Naime, uz organski rast Studenca, prodajna mreža povećala se za 595 prodavaonica zahvaljujući akvizicijama Istarskih supermarketa, Sonika, Bure i u ovoj godini lanaca Pemo, Kordun, Duravit te sada i lanca Lonia.
Iz Studenca su istaknuli i kako su prisutnost lanca Lonia u Zagrebu i kontinentalnoj regiji prepoznali kao značajnu prednost za daljnji rast kompanije. Stoga odmah počinje poslovna integracija dviju kompanija, a uslijedit će i promjena vizualnog identiteta lanca Lonia i uvođenje brenda Studenac.
No, napominju kako će i sada, kao i u dosadašnjim integracijama, zadržati sve prednosti koje imaju kupci i zaposlenici lanca Lonia, uz nadogradnju na moderne procese, pogodnosti za zaposlenike te ponudu proizvoda i usluga Studenca.
S ciljem da ove godine dosegnu pro forma prihode od 500 milijuna eura i uđu u top 6 maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj, Studenac će, kako su najavili, u idućem razdoblju posebnu pažnju usmjeriti na digitalizaciju poslovanja. (H)