Suradnja mjesta učenja – ključ uspjeha u dualnom strukovnom obrazovanju

In Dualni sustav obrazovanja
ahk

Potrebna jača institucionalizacija suradnje tvrtki i strukovnih škola
U okviru svog projekta promicanja i poticanja uvođenja dualnog modela u strukovnom obrazovanju u Hrvatskoj, Njemačko-hrvatska industrijska i trgovinska komora 7. prosinca organizirala je stručnu konferenciju “Suradnja mjesta učenja – ključ uspjeha u dualnom strukovnom obrazovanju”, na kojoj su se okupili ravnatelji strukovnih škola, predstavnici tvrtki, Ministarstva znanosti i obrazovanja, Hrvatske gospodarske komore te Ministarstva rada i mirovinskog sustava.

Okupljene je pozdravio član uprave Njemačko-hrvatske komore Michael Müller izražavajući što je ova tema naišla na tako velik interes. Upravo dobra i institucionalizirana suradnja različitih mjesta učenja u njemačkom dualnom sustavu strukovnoga obrazovanja jamči ostvarivanje zajedničkog obrazovnog cilja, naglasio je stručnjak za obrazovanje iz Industrijske i trgovinske komore u Mönchengladbachu, Frank-Martin Clauß.

U svom je predavanju objasnio kako ta suradnja funkcionira u Njemačkoj te istaknuo da ona više ne obuhvaća samo tradicionalna dva mjesta učenja, škole i tvrtke, već se zbog sve veće potrebe za specijalizacijom sve više realizira između različitih tvrtki. Pritom industrijske i trgovinske, ali i obrtničke komore u Njemačkoj djeluju kao platforma za koordinaciju suradnje tih različitih mjesta učenja.

Pomoćnik ministrice znanosti i obrazovanja, Vlado Prskalo, u svom je predavanju predstavio dosadašnje aktivnosti i najavio Vladine planove za reformu strukovnog obrazovanja, među kojima je kao najvažnije ciljeve istaknuo usklađivanje obrazovnog sustava s potrebama tržišta rada te uvođenje dualnog modela. Jednu od ključnih uloga bi pritom u budućnosti trebali preuzeti regionalni centri kompetentnosti, a koji će u prvoj fazi biti usmjereni na (pod)sektore turizam i ugostiteljstvo, strojarstvo, elektrotehniku, informacijske i komunikacijske tehnologije, poljoprivredu i zdravstvo.

U diskusiji tijekom predavanja te na popratnim radionicama sudionici konferencije složili su se kako se suradnja između mjesta učenja u Hrvatskoj mora čvršće institucionalizirati te ojačati povjerenje među svim dionicima. Pritom su tvrtke izrazile spremnost, ali istovremeno i snažnu potreba za većim sudjelovanjem i uključivanjem u te procese.

You may also read!

BUSINESSEUROPE PORUKA: „EU mora biti ujedinjena u jačanju svoje globalne pozicije“

BUSINESSEUROPE PORUKA: „EU mora biti ujedinjena u jačanju svoje globalne pozicije“

Predsjednici i glavni direktori poslodavačkih organizacija članica BusinessEurope-a okupili su se u Nikoziji u organizaciji ciparskog člana federacije –

Read More...
Najveći svjetski stručnjaci na konferenciji Prodajnog Mindseta Sales4Future: Autentičnost je ključ uspješne prodaje

Najveći svjetski stručnjaci na konferenciji Prodajnog Mindseta Sales4Future: Autentičnost je ključ uspješne prodaje

Nakon uspjeha konferencije „The Wolf Strikes Again”, Prodajni Mindset ponovno je oduševio više stotina posjetitelja, ovaj put s novom

Read More...
mitreski

HGK istraživanje o potrošačkim navikama: Cijena ostaje ključna, raste online trgovina

Hrvatski potrošači pri odabiru i kupovini prehrambenih proizvoda i dalje najviše vrednuju cijenu, promotivne ponude te sirovinski sastav proizvoda,

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design