Tele2 osigurale dobivanje certifikata Poslodavac Partner sedmi put

In DOP
1-Tele2 - Dodjela Certifikata Poslodavac Partner

Viktor Pavlinić, predsjednik Uprave Tele2 Hrvatska, primio je certifikat Poslodavac Partner od Aleksandra Zemunića, člana Uprave tvrtke SELECTIO.

„Duboko smo svjesni da kvaliteta i rezultati koje postižemo u najvećoj mjeri ovise o našim zaposlenicima, stoga nam je briga o njihovom zadovoljstvu prioritetna. Ovaj Certifikat, koji s ponosom primamo po sedmi puta, pokazatelj je da ono što činimo za naše djelatnike ima pozitivan učinak“, istaknuo je Viktor Pavlinić, predsjednik Uprave Tele2 Hrvatska prilikom uručenja Certifikata Poslodavac Partner.

Kompanija Tele2 ima detaljno razrađenu praksu razvoja ljudskih potencijala, te velike napore ulažu u sve segmente i faze upravljanja zaposlenicima s ciljem da svaki zaposlenik ima jasnu viziju kompanije u cjelini, te da se u svom radu rukovodi korporativnim vrijednostima. Zastupljenost rodne ravnopravnosti, organizacijska kultura koja potiče inicijative i proaktivnost uz transparentno upravljanje i nagrađivanje neke su od temeljnih vrijednosti kojima se kompanija vodi.

„Naši su standardi visoki u svakom pogledu, od selekcije do organizacijske kulture, no oni su dosegli taj nivo temeljem našeg predanog rada na procesima upravljanja ljudskim resursima, te izgradnji organizacijske kulture. Stoga smo iznimno sretni da su prepoznati i da na temelju njih ostvarujemo kontinuitet koji dokazuje i naših 7 Certifikata Poslodavac Partner“, izjavila je Željka Košanski, direktorica Odjela za ljudske resurse Tele2 Hrvatska.

Trenutno je 39 nositelja certifikata u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Sloveniji i Srbiji: 24sata, AbbVie Hrvatska, AbbVie Bosna i Hercegovina, AbbVie Biopharmaceuticals GmbH Srbija, AbbVie Biofarmacevtska družba Slovenia, Atlantic Grupa, Cemex Hrvatska, Ciklopea, Coca-Cola HBC Hrvatska, Coca-Cola HBC B-H Sarajevo, Coca-Cola HBC Slovenija, Erste&Steiermärkische Bank, FINA gotovinski servisi, Henkel Croatia, HiPP Hrvatska, Hrvatska Lutrija, Hrvatski Telekom, Hrvatska banka za obnovu i razvitak, Hrvatska poštanska banka, INA – Industrija nafte, Iskon Internet, JGL, JT International Zagreb, JT International Ljubljana, Kaufland Hrvatska, Lidl Hrvatska, Microsoft Hrvatska, Philip Morris Zagreb, PLIVA Hrvatska, Podravka, Printec Croatia, Procter & Gamble, Raiffeisenbank Austria, Sandoz, SOS Dječija sela Bosna i Hercegovina, Tele2, Valamar Riviera, Vipnet i Zagrebačka pivovara.

You may also read!

BUSINESSEUROPE PORUKA: „EU mora biti ujedinjena u jačanju svoje globalne pozicije“

BUSINESSEUROPE PORUKA: „EU mora biti ujedinjena u jačanju svoje globalne pozicije“

Predsjednici i glavni direktori poslodavačkih organizacija članica BusinessEurope-a okupili su se u Nikoziji u organizaciji ciparskog člana federacije –

Read More...
Najveći svjetski stručnjaci na konferenciji Prodajnog Mindseta Sales4Future: Autentičnost je ključ uspješne prodaje

Najveći svjetski stručnjaci na konferenciji Prodajnog Mindseta Sales4Future: Autentičnost je ključ uspješne prodaje

Nakon uspjeha konferencije „The Wolf Strikes Again”, Prodajni Mindset ponovno je oduševio više stotina posjetitelja, ovaj put s novom

Read More...
mitreski

HGK istraživanje o potrošačkim navikama: Cijena ostaje ključna, raste online trgovina

Hrvatski potrošači pri odabiru i kupovini prehrambenih proizvoda i dalje najviše vrednuju cijenu, promotivne ponude te sirovinski sastav proizvoda,

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design