Tetra Pak Index o povezanim potrošačima kroz 10 aspekata

In Tvrtke i tržišta
tetra Pak Index

„Super lideri“ – digitalna zajednica potrošača koji najranije prihvaćaju nove tehnologije i postavljaju trendove, sada je, prema Tetra Pak Indexu 2017., najutjecajnija skupina kad se radi o izgradnji ili oslabljenju branda. Tvrtke koje se sa „super liderima“ ne povežu na pravi način riskiraju propuštanje korištenja njihovog utjecaja za unaprjeđenje vlastitog poslovanja.

Izvještaj o Tetra Pak Indexu 2017. otkriva da brandovi svoje online aktivnosti moraju usredotočiti na novu generaciju komunikacijskih platformi ako žele uspjeti u virtualno povezanom svijetu zasićenom informacijama, gdje sve više raste utjecaj sadržaja koji kreiraju korisnici i ostali nezavisni izvori. U ovome izvještaju tvrtka je identificirala novu podjelu potrošača te kako ih privući. To je grupa „super lidera“ – najutjecajnija podskupina online zajednice. Nakon što ih brandovi angažiraju oni postaju njihovi snažni zastupnici koji mogu širiti poruke brandova, oblikovati mišljenja i pritom izgraditi povjerenje, što brandovima omogućuje da dosegnu širi raspon publike s manjim resursima.

Čineći samo 7% ukupne online zajednice, „super lideri“ su njeni najaktivniji članovi. Više od pola (57%) njih svaki tjedan piše osvrt na brand i/ili proizvod, a skoro dvije trećine (65%) tvrdi da ih na to potiče pozitivno iskustvo. Usto, više od tri četvrtine (78%) očekuje reakcije brandova na svoje osvrte i ocjene pritom tvrdeći da interakcija s brandovima na društvenim mrežama poboljšava njihovo mišljenje o navedenim brandovima (79%).

Francesco Faella, izvršni direktor Tetra Pak South Eastern Europe izjavio je: „Odlučili smo usmjeriti izvještaj o Tetra Pak Indexu na više kategorija i više industrija „povezanih potrošača“ s težnjom da brandovima hrane i pića omogućimo bolje razumijevanje nadolazećih prilika za razvoj. Naš poslovni model podrazumijeva pružanje podrške i poticanja naših kupaca na interakciju s povezanim potrošačima, počevši od inicijalnih diskusija s našim kupcima do inovacije proizvoda i tehnologija koje omogućuju iskorištavanje pravog potencijala svojih proizvoda kroz vlastiti komunikacijski kanal. Radujemo se našem zajedničkom putovanju kroz digitalni svijet i korištenju mogućnosti koje on pruža.“

Izvještaj također prikazuje kako se pristup potrošača mijenja s relativno linearnog procesa na kompleksnu mrežu s više zajedničkih točaka. Potrošači danas istražuju informacije o proizvodu prije, nakon i za vrijeme kupnje. Pregledavaju bar četiri izvora prije kupnje, mnogi od kojih su izvan kontrole brandova – što predstavlja dodatan razlog da tvrtke surađuju sa super liderima, budući da njihovi osvrti i komunikacija s brandovima čine jedan od najpouzdanijih izvora informacija za potrošače.

Izvještaj, također, prikazuje da će ambalaža i dalje biti od iznimne važnosti kao jedan od nekolicine komunikacijskih kanala u potpunom vlasništvu brandova u svijetu kojim inače dominira sadržaj koji kreiraju treće strane. Suvremene tehnologije pakiranja omogućavaju brandovima nove mogućnosti povezivanja direktno s potrošačima. Na primjer, digitalni kodovi isprintani na pakiranjima mogu poboljšati transparentnost podrijetla proizvoda, što potrošačima omogućava pristup informacijama skroz do izvora. Pakiranje također može biti korišteno i kao dvosmjerni kanal kojim brandovi mogu prikazati specifične i vrijedne informacije o svojim potrošačima, kao i podijeliti više podataka o samom proizvodu.

„Digitalno pakiranje donosi zanimljivu priliku, pružajući brandovima direktnu poveznicu s potrošačima kroz važan komunikacijski kanal – sam proizvod. Trenutno testiramo nekolicinu rješenja kako bismo kupcima omogućili maksimalno korištenje ovog kanala, dok pritom ispunjavaju sva očekivanja, kao što je dostupnost podataka o podrijetlu proizvoda,“ rekao je Francesco Faella.

You may also read!

ciber

Microsoft: 600 milijuna kibernetičkih napada dnevno

U novom godišnjem izvješću "Digitalna obrana" Microsoft je upozorio na zabrinjavajući rast kibernetičkih napada u svijetu te izvijestio da

Read More...
Giving Friday 2024

Zahvaljujući rekordnom odazivu kupaca, dm će donirati više od 78.000 eura za djecu iz Rijeke i Zagorja

U petak 29. studenog dm je obilježio Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, te je uz podršku više

Read More...
placa-novac-euro

Rast prosječne neto i bruto plaće u svim županijama

Prosječne mjesečne isplaćene neto i bruto plaće po zaposlenome u pravnim osobama u trećem tromjesečju ove godine porasle su

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design