TOKIĆ kreće u kampanju za sigurnost na cestama

In DOP
tokic

SIGUROST U POKRETU za naše školarce

Početkom nove školske godine tvrtka TOKIĆ odlučila je pokrenuti kampanju Sigurnost u pokretu i tako se priključiti nacionalnoj kampanji za sigurnost u prometu te upozoriti vozače da paze na sigurnost najmlađih sudionika u prometu, djece predškolske dobi i učenika osnovnih škola.

Tisuće prvoškolaca po prvi puta kreće u školu. Sigurnost djece je najvažnija pa je u skladu s tim i tvrtka TOKIĆ, ovlašteni distributer i uvoznik auto dijelova najpoznatijih svjetskih marki odlučila krenuti u kampanju i skrenuti pozornost vozača na povećan oprez u prometu.

U sklopu akcije Sigurnost u pokretu, djelatnici tvrtke TOKIĆ darovat će djecu prvih razreda Osnovne škole Sesvetska Sela reflektirajućim narukvicama koje skreću pozornost vozača na djecu.

S obzirom da učestale prometne nesreće na cestama, TOKIĆ će u svoje 3 poslovnice (u Zagrebačkoj 143, Slavonskoj 3 i Ljudevita Posavskog 17 – Sesvete) tijekom rujna organizirati demonstraciju tehnika prve pomoći za sve posjetitelje. Tehnike pružanja prve pomoći u navedenim poslovnicama TOKIĆ provoditi će studenti iz Studentske Ekipe Prve Pomoći (StEPP), volonterskog neovisnog projekta unutar CroMSIC-a (Međunarodne udruge hrvatskih studenata medicine) koji se bavi organiziranjem tečajeva prve pomoći, reanimacije i zbrinjavanja ozlijeđenih osoba. Ovo je ujedno i prilika da se prisjetimo kako možemo spasiti život unesrećenima. Pratite Internet stranicu TOKIĆ za više informacija.

TOKIĆ ovom akcijom želi ukazati na potrebu za povećanim oprezom u vožnji i skrenuti pozornost na odgovornost svih nas da budemo savjesni i odgovorni sudionici u prometu.

You may also read!

dalmatia

U Segetu Donjem otvoren prvi Dalmatia Boat Show

U Marini Baotić​ u Segetu Donjem, nedaleko Trogira u četvrtak je otvoren prvi ​međunarodni sajam nautike Dalmatia Boat Show,

Read More...
Valamar

Valamar i SeekandHit osvojili nagradu za najbolju digitalnu kampanju u Hrvatskoj

Valamar i agencija za digitalni marketing SeekandHit osvojili su nagradu za najbolju digitalnu kampanju, Best in Show, na dodjeli

Read More...
JANAF

Konferencija Janafa: Uložit će se 500 milijuna eura u velike baterijske spremnike

Država će utrošiti oko pola milijarde eura za velike baterijske spremnike za pohranu struje, koje će koristiti proizvođači električne

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design