Toyota osvojila vrh kao najbolja marka prema Which? istraživanju pouzdanosti automobila

In Tvrtke i tržišta
Toyota

Toyota je izbila na vodeće mjesto najvećih marki u zadnjem istraživanju pouzdanosti automobila prema Which?

Zauzima drugo mjesto u ovom istraživanju prema ” iskustva vlasništva” koje je uključilo preko 47.000 vozača u UK, slijedeći svoju sestrinsku premium marku Lexus! Snaga u kvaliteti Toyotine palete modela se očituje u, ni manje ni više, 19 preporuka potrošača kao „najbolje kupnje“ – što je najveći broj od svih marki uključenih u izvještaj.

Odgovarajući na pitanje „Zašto su Toyotini automobili tako dobri?“ Which? kaže: „Toyotini automobili nisu samo čudo od pouzdanosti. Njihova zadnja generacija hibrida je još jednom pomaknula granice štedljive potrošnje goriva. To znači da možete očekivati istinski malu količinu ugljikovog dioksida koji pridonosi klimatskim promjenama, ali podjednako i da nećete razrogačenih očiju buljiti u izvod prometa po vašoj kartici kada vidite koliko novaca ostavljate na svojoj benzinskoj crpki.“

Which? osim toga hvali i prihvatljive cijene Toyotinih modela, njihovu pouzdanost i jednostavnost u vožnji.

Mark Roden, Direktor operacija u Toyota GB je rekao: „Ljudi koji posjeduju i voze naše automobile su najbolji suci kvalitete i fantastično je da su, kroz istraživanje Which?, dali tako pozitivnu presudu. Toyota je davno učvrstila svoje globalno pionirsko mjesto hibridne električne tehnologije, a mi nastavljamo poboljšavati performanse tih sustava – kao najnoviji iskorak podigli smo učinkovitost na sasvim nove razine kroz sustav razvijen za potpuno novi Yaris. Vjerni svojoj posvećenosti proizvodnje sve boljih automobila, želimo u budućnosti pružati još bolju kvalitetu i pouzdanost.“

You may also read!

Otvoren novi METRO veleprodajni centar u Puli

Otvoren novi METRO veleprodajni centar u Puli

Tvrtka METRO Hrvatska svečano je otvorila novi veleprodajni centar u Puli, u Industrijskoj cesti 23. Novi pulski centar nalazi

Read More...
Održan Poslovni Forum Nabava&SCM Future, Storytelling sa svrhom

Održan Poslovni Forum Nabava&SCM Future, Storytelling sa svrhom

U petak 6. prosinca 2024. u Hotelu Antunović, održan je Poslovni Forum Nabava&SCM Future, Storytelling sa svrhom u organizaciji

Read More...
stojic

HUP-Udruga poslodavaca graditeljstva: Nepoštena konkurencija je najveći prepreka za razvoj sektora

Domaća građevinska industrija priprema se za veliki investicijski val u cestogradnju i obnovu željezničke infrastrukture koji je kroz najave

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design