Turističke kompanije osigurale 84 mobilnih i 11 kamp kućica za smještaj potresom pogođenih žitelja šireg petrinjskog i glinskog područja

In DOP
Mobilne_kucice

Članovi Hrvatske udruge turizma, Udruge poslodavaca u hotelijerstvu Hrvatske i Kamping udruženja Hrvatske osigurali su 84 mobilne kućice i 11 kamp kućica za smještaj potresom pogođenih žitelja šireg petrinjskog i glinskog područja, a prvi mobilni domovi dopremljeni su i postavljeni već danas.

Nakon što su u utorak, odmah nakon najrazornijeg potresa u novijoj hrvatskoj povijesti, turističke kompanije svima koji su ostali bez smještaja ponudile boravak u svojim objektima, stanje ne terenu pokazalo je da je tamošnjem stanovništvu potrebnije osigurati siguran i udoban smještaj blizu njihovih kuća, zbog čega je pokrenuta akcija osiguravanja mobilnih i kamp kućica.

Mobilne i kamp kućice koje se otpremaju prema petrinjskom i glinskom području potpuno su opremljene svime što je potrebno za život, grijane su i osigurat će u najkraćem mogućem roku adekvatan i siguran smještaj i većih obitelji.

Uz mobilne i kamp kućice osigurano je i njihovo postavljanje, a već tijekom današnjeg dana će prve kućice biti spremne za useljavanje. Cijela akcija dopremanja, postavljanja i useljavanja mobilnih kućica koordinirana je s Ministarstvom turizma i sporta i sustavom nacionalnih i lokalnih stožera RH.

Kompanije koje su osigurale mobilne kućice su Maistra iz Rovinja, Valamar Riviera, Plava Laguna iz Umaga, Jadranka kampovi Lošinj, Arena Hospitality Group iz Pule, kamp Monperin iz Bala, kamp Porat sa Paga, kamp Polidor iz Poreča, Turisthotel iz Zadra, Solaris iz Šibenika, Laguna Novigrad, Karisma Hotels Adriatic, hoteli Živogošće, tvrtka Adria iz Slovenije, tvrtka Crippa iz Višnjana, tvrtka CR Abitare iz Labina i Nord Mobil iz Samobora, kao i nekoliko desetaka kamp depoa.

You may also read!

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

U utorak 22. travnja, na Dan planeta Zemlje, započeo je proces realizacije 18 projekata odabranih u sklopu natječaja {ZAJEDNO}

Read More...
„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

Konzum MultiPlusCard bonusom nagrađuje korištenje višekratnih torbi Priroda me voli Konzum i ove godine provodi kampanju Jedna manje, kojom potiče

Read More...
Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Još 1998. godine Dukat je lansirao prvi funkcionalni proizvod za jačanje imuniteta na domaćem tržištu. Istovremeno s tim Dukat

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design