UFI obilježava 100 godina – Zagrebački velesajam jedan od osnivača svjetske sajamske organizacije

In Sajmovi i izložbe
UFI obilježava 100 godina - Zagrebački velesajam jedan od osnivača svjetske sajamske organizacije

Na današnji dan, 15. travnja 1925. godine u Milanu, osnovano je udruženje UFI – The Global Association of the Exhibition Industry, koje je danas vodeća svjetska organizacija sajamskih institucija. Među njegovih dvadeset osnivača bio je i Zagrebački velesajam, koji s ponosom ističe ovu iznimnu obljetnicu kao dio vlastite povijesti.

Prije točno jednog stoljeća, Zagreb je upisan na sajamsku kartu Europe kao grad koji prepoznaje moć gospodarskog umrežavanja, međunarodne suradnje i razmjene znanja. Danas, UFI okuplja 875 članica iz 87 zemalja, predstavlja oko 50.000 stručnjaka i certificira gotovo 900 međunarodnih sajmova diljem svijeta.

Uloga Zagrebačkog velesajma u tom kontekstu nije samo povijesna – ona je i aktualna. S tradicijom dužom od 115 godina, Zagrebački velesajam kontinuirano doprinosi gospodarskom razvoju Grada Zagreba i Republike Hrvatske. Svojim sajmovima i infrastrukturom, predstavlja platformu za promociju domaćih i međunarodnih tvrtki, poticanje razmjene znanja te povezivanje industrija i tržišta. Članstvo u UFI-ju potvrđuje njegov međunarodni značaj i omogućuje pristup globalnim znanjima, tržištima i partnerstvima.

plakatS bogatim portfoliom vlastitih sajamskih projekata i mnogobrojnim događanjima kroz godinu, Zagrebački velesajam već je više od stoljeća dio identiteta Grada Zagreba te predstavlja jednu od međunarodnih prepoznatljivosti našeg grada i zemlje. Njegov značaj temelji se na dugoj tradiciji, iskustvu i uspješnoj organizaciji sajmova i skupova, kao i na njegovom velikom utjecaju na gospodarska kretanja. Izravno utječe na tržišna kretanja povezanih djelatnosti te multiplikaciju poslovne učinkovitosti drugih sektora.

U vremenu u kojem digitalne platforme oblikuju nove obrasce poslovanja, sajmovi ostaju nezamjenjiv poslovni alat upravo zato što omogućuju ono što nijedna tehnologija ne može nadomjestiti – licem u lice iskustvo kroz svih pet osjetila. Miris novog proizvoda, tekstura materijala pod prstima, zvuk razgovora koji pokreće suradnju, vizualna snaga brenda i osobni kontakt – sve to čini sajmove prostorom autentične prezentacije, neposredne razmjene i stvaranja povjerenja.

UFI i Zagrebački velesajam dijele zajedničku misiju: stvarati uvjete za poslovni rast, tržišnu vidljivost i konkretne prilike koje se rađaju upravo kroz takav višedimenzionalni kontakt.

Obljetnica UFI-ja nije samo povijesni podsjetnik, već i pogled unaprijed – prema budućnosti sajamske industrije, koja se, zahvaljujući snažnim globalnim mrežama i partnerstvima, i dalje uspješno prilagođava promjenama i otvara nova poglavlja razvoja.

U istraživanju tržišta i osluškivanju potreba gospodarstva, kao i u razvoju novih sajamskih sadržaja i usluga, Zagrebački velesajam se oslanja na jasnu viziju, razvojnu strategiju, stručnost i iskustvo svojih timova. U tom procesu ključnu ulogu ima i potpora vlasnika – Grada Zagreba, čije razumijevanje i sinergijsko djelovanje omogućuju stabilan razvoj i prilagodbu izazovima tržišta.

Zanimljiv povijesni detalj – u prvim godinama članstva, logo UFI-ja bio je integriran u logo Zagrebačkog velesajma, što je svjedočilo važnosti i ponosu tog članstva još od samih početaka.

You may also read!

wall-str

Europski ulagači oprezni, indeksi stagniraju

Na europskim se burzama u ponedjeljak ujutro trguje oprezno, pa burzovni indeksi stagniraju, dok ulagači čekaju nove vijesti koje

Read More...
nafta

Nakon dva tjedna pada, cijene nafte blago porasle

Na svjetskim su tržištima cijene nafte prošloga tjedna blago porasle, nadoknadivši dio gubitka od prethodna dva tjedna, a tijekom

Read More...
INTERLIBER

Interliber dokazao da tiskana riječ živi

47. međunarodni sajam knjiga Interliber uspješno je priveden kraju na Zagrebačkom velesajmu. Od 11. do 16. studenoga, četiri paviljona

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design