Hrvatska je najnovija destinacija koja se pridružila globalnoj platformi Mastercard Priceless Cities. Ova digitalna marketinška platforma korisnicima Mastercard kartica pruža jedinstvena iskustva u gradovima u kojima žive i u koje putuju te na taj način među putnicima diljem svijeta promiče turističku ponudu odredišta. Tako Priceless Croatia (www.priceless.com/croatia), predstavljen uoči nadolazeće turističke sezone kao 46. destinacija u okviru platforme Priceless Cities, sadrži niz iskustava i pogodnosti koje omogućuju korisnicima da dožive zemlju na potpuno novi način.
Korporativni program vjernosti funkcionira kao platforma za privlačenje turista
Inače, ova međunarodna inicijativa korisnicima Mastercard kartica nudi jedinstvena iskustva koja se ne mogu kupiti novcem, a pokrenuta je 2011. godine u New Yorku. Ovakva jedinstvena iskustva – oblikovana u suradnji s lokalnim institucijama, objektima i trgovcima – turističku ponudu čine atraktivnijom, a komuniciraju se globalnoj publici na platformi www.priceless.com, dok se ta platforma komunicira brojnim kanalima i u okviru različitih aktivnosti na nizu tržišta čime se kontinuirano privlače i novi korisnici. Na taj način inicijative privatnog sektora poput ove predstavljaju značajan poticaj turističkoj promociji destinacije.
„Naša zemlja savršeno odgovara globalnoj kampanji Priceless Cities te smo ponosni što je brand ‘Priceless’ predstavljen u Hrvatskoj. Željeli smo korisnicima naših kartica omogućiti da dožive posebnosti koje naša zemlja nudi te vjerujemo da će Priceless Croatia obogatiti međunarodni utjecaj Hrvatske kao atraktivne i zanimljive turističke destinacije“, rekla je Helena Trajkovski, direktorica marketinga u kompaniji Mastercard za Hrvatsku i Sloveniju. „Marketinški program Priceless Cities ključan je u pozicioniranju branda Mastercard i povećanju njegove vrijednosti te je ujedno važan čimbenik u postizanju naših poslovnih ciljeva.“
Moderni turisti destinacije najprije istražuju online
Zanimljivo, svijetom je u 2016. putovalo više od 1,23 milijarde stranih turista, 4% više nego u 2015., dok za ovu godinu analitičari prognoziraju da bi mogla biti još bolja od lanjske. Pozitivan trend vidljiv je i kod nas – u 2016. je u Hrvatskoj bilo više od 15,5 milijuna turista što predstavlja rast broja dolazaka od 8,7% u odnosu na 2015. Stručnjaci kažu da je takav rast općenito rezultat usvajanja novih poslovnih modela temeljenih na novim tehnologijama, među kojima su najvažnije online i mobilne platforme te digitalno plaćanje.
Ovo potvrđuje da je napredak tehnologije promijenio način na koji živimo, ali i putujemo, pa se putnici današnjice razlikuju od tipičnog putnika kakvog smo poznavali dosad. Moderni putnici su, naime, digitalno sve osvješteniji, internet je postao ključno mjesto za informiranje o destinacijama te rezervaciju i plaćanje puta ili smještaja, a platforma Priceless Croatia logičan je korak u promociji Hrvatske kao turističke destinacije u takvom okruženju.
Hrvatska u probranom društvu višemilijunskih gradova
Iako Hrvatska kao mediteranska zemlja u srcu Europe s brojnim prirodnim ljepotama, bogatom kulturnom baštinom i sjajnom gastronomskom ponudom čini izvrsnu platformu za jedinstvena iskustva, njezin ulazak u ovaj globalni program rezultat snažnih napora lokalnog tima kompanije Mastercard. Hrvatska je tako, uz zalog od 15,5 milijuna turista koji su je posjetili u 2016., ušla u probrano društvo – uz bok destinacijama kao što su Sydney, Bali, Bangkok, Rim, Pariz, Berlin, Madrid, London, Rio de Janeiro, Montreal ili New York.
Nakon registracije na internetskoj stranici Priceless Croatia, korisnici Mastercard kartica iz cijelog svijeta mogu uživati u izletu u Modru i Zelenu špilju na otoku Biševu i ručku u restoranu Palmižana Meneghello na Paklinskim otocima ili u privatnoj plovidbi Neretvom u tradicionalnim čamcima. Za gurmane su tu jedinstvena iskustva u restoranima Zigante u Istri te Foša u Zadru, a Zadrani i njihovi gosti mogu zaviriti i u fascinantan svijet iluzije tijekom privatnog obilaska Muzeja iluzija s iluzionistom. Posjetitelji Dubrovnika grad mogu istražiti u sklopu jedinstvene turneje, a za zaljubljenike u glazbu su tu ekskluzivni VIP pristup backstageu na festivalu Ultra Europe u Splitu ili na koncertu na Tvrđavi sv. Mihovila u Šibeniku.
Ova iskustva prate jedinstvene ponude poput različitih pogodnosti vezanih za smještaj, kulinarskih iznenađenja u vrhunskim restoranima, popusta na ulaznice za muzeje i jedinstvenih festivalskih mogućnosti.
Priceless Croatia predstavlja program dodane vrijednosti usredotočen na potrebe potrošača. „Platformu Priceless Croatia treba smatrati sastavnim dijelom programa vrijednosti kompanije Mastercard i banaka. S pokretanjem svakog Priceless programa nastojimo nagraditi potrošače za njihovu vjernost i unaprijediti prihvaćanje bezgotovinskih transakcija, a sve to uz DNA destinacije u kojoj se u suradnji s trgovcima korisnicima kartica nude jedinstvena iskustva“, rekla je Sanja Žigić, direktorica kompanije Mastercard u Hrvatskoj.