Uzlet oglašavanja katapultirao prihod Alphabeta

In Tvrtke i tržišta, Uncategorized
google

Alphabet je izvijestio da mu je prihod snažno porastao i u prvom tromjesečju, odražavajući uzlet online oglašavanja.

Prihod vlasnika Googlea porastao je u razdoblju od siječnja do ožujka za 15 posto u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje, na 80,5 milijardi dolara. U četvrtom tromjesečju uvečan je za 13 posto.

Neto dobit je poskočila je za 56,7 posto, na 23,66 milijardi dolara.

U ključnom poslovanju s oglasima na Googleu prihod je uvečan za 13,2 posto, dvostruko snažnije nego na kraju 2023, dosegnuvši 61,7 milijardi dolara, pokazalo je izvješće objavljeno u četvrtak nakon zatvaranja burzi u SAD-u.

Udio platforme YouTube iznosio je oko osam milijardi dolara, što je oko 21 posto više nego u istom kvartalu 2023. godine.

U Alphabetovom odjelu inovativnih i rizičnih projekata, poput dronova za dostavu i autonomnih automobila, Alphabetov prihod poskočio je za sve tvrtke porastao za 71,9 posto, na 495 milijuna dolara. Operativni gubitak tog dijela Alphabetovog poslovanja smanjen je za 16,4 posto, na 1,02 milijarde dolara. (H)

You may also read!

Ulaganje u djecu je ulaganje u buducnost

Ulaganja u djecu i mlade najvažnija su ulaganja za bolju budućnost

Ured UNICEF-a za Hrvatsku u suradnji s časopisom „Gloria” organizirao je konferenciju „Djeca su naš najvažniji posao” s ciljem

Read More...
Lisinski-pbz

Održano svečano događanje PBZ grupe „Kad srca pjevaju“

Uručene donacije ukupnog iznosa 315.000 eura za bolju budućnost djece i mladih. U utorak je u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog

Read More...
sajam

Hrvatske prehrambene tvrtke na PLMA-inom međunarodnom sajmu u Amsterdamu

Na međunarodnom sajmu World of Private Label, koji se u organizaciji PLMA (Udruženja proizvođača privatnih robnih marki) održava u

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design