Većina građana učestalo kupuje u trgovačkim centrima

In Istraživanja
arena

U trgovačkim centrima u Hrvatskoj učestalo kupuje čak 98,2 posto građana, pri čemu najčešće kupuju hranu i kućne potrepštine, pokazuje najnovije istraživanju magazina Ja trgovac i agencije Hendal.

Najviše građana, jedna trećina ili 33,2 posto, u trgovačkim centrima kupuje nekoliko puta mjesečno, kaže se u priopćenju Ja trgovca. Daljnjih 26,2 posto čini to nekoliko puta tjedno, 11,9 posto kupuje svakodnevno, a 5,6 posto u trgovačkim centrima kupuje samo vikendom.

Nešto više od jedne petine ili 21,3 posto hrvatskih građana u trgovačkim centrima kupuje jednom mjesečno ili rjeđe, dok vrlo mali broj građana uopće ne kupuje u trgovačkim centrima – njih 1,8 posto.

Najčešće se u trgovačkim centrima kupuje asortiman hrane i kućnih potrepština , 60,7 posto, dok jedna trećina kupaca, 33,1 posto kupuje odjeću i obuću. Tehničku robu, pak, u tim prodajnim objektima kupuje manji broj kupaca, njih ukupno 6 posto.

Na upit o namjeri kupnje božićnih poklona, nešto više od jedne petine kupaca ili njih 21,7 posto, ističe kako ih ne namjerava uopće kupovati.

Većina kupaca će za te poklone potrošiti između 200 i 500 kuna, odnosno njih 34,8 posto, dok do 200 kuna namjerava potrošiti njih 23 posto.

Izdašniji iznos, od 500 do 1.000 kuna, za kupnju će poklona izdvojiti 18,4 posto hrvatskih građana, a onih koji uistinu neće štedjeti i planiraju potrošiti više od 1.000 kuna ima svega 2,2 posto.

U usporedbi s prošlom godinom, gotovo tri četvrtine kupaca – 72,9 posto -planira potrošiti jednako, dok jedna petina – 20,1 posto – planira smanjenje potrošnje. S druge strane, više nego lani potrošit će 7 posto ispitanika.

Istraživanje je provedeno tijekom rujna 2018. godine na nacionalno reprezentativnom uzorku građana Republike Hrvatske starijih od 16 godina. (H)

You may also read!

oleg-butkovic

Riječka luka bi za 15 godina mogla stvoriti 3,3 milijarde eura ekonomske vrijednosti

Kako otključati potencijale riječke luke? Do 2040. godine Rijeka bi mogla prerasti u istinsko logističko središte regije, privlačeći nove brodarske

Read More...
anuga-hrana

Hrana budućnosti: Anuga predstavlja najvažnije trendove i ključne teme 2025. godine

Anuga, najveći međunarodni sajam i trgovačka platforma globalne prehrambene industrije, zajedno sa svojim partnerom za znanje, Innova Market Insights,

Read More...
Philip Morris

Kompanija do kraja 2024. godine zabilježila 38,6 milijuna punoljetnih korisnika bezdimnih proizvoda na 95 tržišta

Philip Morris International objavio je šesto godišnje Integrirano izvješće o održivosti za 2024. godinu koje, obilježavajući desetogodišnjicu puta prema

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design