Vegeta i dalje vodeći brand na hrvatskom tržištu te najjači domaći brand u Adria regiji

In Brandovi
Vegeta

Vegeta PodravkaIstraživanje međunarodne agencije Ipsos ponovno je pokazalo da je Vegeta najjači domaći brand u Adria regiji te i dalje vodeći brand po snazi na hrvatskom tržištu, ispred svih jakih domaćih i internacionalnih brandova.

Vegeta je svojom neprikosnovenom kvalitetom proizvoda te snažnim i inovativnim promotivnim aktivnostima izgradila brand koji danas potiče slobodu kulinarstva kod svih ciljnih skupina širom Adria regije, što u konačnici i dokazuju rezultati ovog istraživanja.

Uz Vegetu, visoku 3. poziciju po snazi domaćih brandova u regiji zabilježile su i Podravka juhe. Na domaćem tržištu, uz Vegetu, u top 50 najjačih brandova još su se svrstali i Podravka proizvodi od rajčice, juhe u vrećici, ukiseljeno i konzervirano povrće, ajvar te voćni namazi. Podravka je ovim rezultatima još jednom potvrdila status kompanije s najjačim domaćim brandovima u Adria regiji koja obuhvaća tržišta Hrvatske, Slovenije, BiH i Srbije.

Podravkini proizvodi jedinstven su spoj tradicije koja prepoznaje i poštuje lokalne i regionalne okuse, i suvremenosti, koja prati trendove i tehnološke dosege, a istraživanje agencije Ipsos upravo je potvrdilo da potrošači prepoznaju i cijene kvalitetu Podravkinih proizvoda.

Istraživanje agencije Ipsos provedeno je uz pomoć jedinstvenog „BRANDscore“ indikatora koji omogućuje uspoređivanje brandova različitih kategorija proizvoda i pokazatelj je snage branda na tržištu. Prilikom izračuna, u obzir se uzimaju različiti aspekti odnosa potrošača prema brandu, kako bi došli do spoznaje prepoznaju li ga dobro njegovi potrošači i koriste li ga. U ispitivanje je u svakoj zemlji uključeno minimalno 1000 ispitanika u dobi od 15 do 64 godina, različitog spola i obrazovanja.

You may also read!

Makhtar Diop

Generalni direktor IFC-a Makhtar Diop u posjetu Hrvatskoj

Makhtar Diop, generalni direktor Međunarodne financijske korporacije (IFC), u posjetu je Hrvatskoj od 19. do 20. studenog 2025. kako

Read More...
Održano Vijeće ministara poljoprivrede i ribarstva u Bruxellesu

Održano Vijeće ministara poljoprivrede i ribarstva u Bruxellesu

U Bruxellesu u ponedjeljak, 17. studenog 2025., održan je sastanak Vijeća ministara poljoprivrede i ribarstva Europske unije, na kojem

Read More...
Wolt sklopio partnerstvo zahvaljujući kojem proširuje svoju ponudu za više od nekoliko tisuća proizvoda

Wolt sklopio partnerstvo zahvaljujući kojem proširuje svoju ponudu za više od nekoliko tisuća proizvoda

Partnerstvo Wolta i SPAR Hrvatska korisnicima omogućuje brzu, jednostavnu i praktičnu kupovinu namirnica i proizvoda za kućanstvo uz dostavu

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design