Veliko finale kampanje „Podijeli Coca-Colu“: MINI Cooperi otišli u Malinsku

In Odnosi s javnošću
Podijeli Coca-Colu

Ovogodišnja kampanja „Podijeli Coca-Colu“ oduševila je potrošače diljem Hrvatske svojim inovativnim konceptom i snažnom porukom zajedništva. Glavna nagrada, dva automobila MINI Cooper John Cooper Works, otišla je u ruke Josipa i Luke Petra, strica i nećaka iz Malinske na otoku Krku, koji su zajedničkim sudjelovanjem u nagradnoj igri utjelovili pravi duh dijeljenja.

Kampanja poznata po personaliziranim bočicama s imenima, ove je godine donijela i jedinstvenu nagradnu igru koja je omogućila da se nagrada doslovno dijeli. Sudionici koji su prijavili kodove s dvije podijeljene Coca-Cole mogli su osvojiti ne jedan, nego dva automobila: jedan za sebe, a drugi za osobu s kojom su podijelili osvježavajući napitak.

„Ovogodišnja kampanja „Podijeli Coca-Colu“ u Hrvatskoj donijela je posebnu nagradnu igru koja utjelovljuje pravi duh dijeljenja. Potrošači su imali priliku osvojiti dva automobila MINI Cooper John Cooper Works i to jedan za sebe, a drugi za osobu s kojom su podijelili Coca-Colu. Ovo je prva nagradna igra takvog tipa u Hrvatskoj i savršeno odražava vrijednosti povezivanja i velikodušnosti. Naša je kampanja način da kažemo hvala našim potrošačima na ukazanom povjerenju i vjernosti. Zajedno ne dijelimo samo piće, već dijelimo uspomene, emocije i važne trenutke. Našim sretnim dobitnicima želim mnogo uživanja i sigurnu vožnju!“, izjavio je Dimitris Rompis, glavni direktor poslovne jedinice Coca-Cola HBC Adria.

Sretni dobitnici, Josip i Luka Petar, zajedno su uživali u Coca-Coli, ne sluteći da će upravo ta jednostavna gesta dijeljenja rezultirati ovako velikom nagradom. Njihova priča sada postaje simbol prijateljstva i obiteljske povezanosti, upravo onako kako to kampanja i poručuje.

„Ovogodišnja kampanja ‘Podijeli Coca-Colu’ donosi nešto zaista posebno – ne samo kroz personalizirane boce i atraktivne nagrade, već i kroz emocije koje dijelimo s našim potrošačima. Nisu to samo automobili koje danas dodjeljujemo, već i svaki iPhone, svaka nagrada koju smo uručili – svi oni simboliziraju našu zahvalnost i posvećenost. Ovo je proslava povezanosti, povjerenja i Coca-Cola duha koji nas sve spaja,“ izjavila je Amela Čengić, direktorica Odjela za marketing i komercijalnu izvrsnost Coca-Cole HBC Adria.

You may also read!

wall-str

Europski ulagači oprezni, indeksi stagniraju

Na europskim se burzama u ponedjeljak ujutro trguje oprezno, pa burzovni indeksi stagniraju, dok ulagači čekaju nove vijesti koje

Read More...
nafta

Nakon dva tjedna pada, cijene nafte blago porasle

Na svjetskim su tržištima cijene nafte prošloga tjedna blago porasle, nadoknadivši dio gubitka od prethodna dva tjedna, a tijekom

Read More...
INTERLIBER

Interliber dokazao da tiskana riječ živi

47. međunarodni sajam knjiga Interliber uspješno je priveden kraju na Zagrebačkom velesajmu. Od 11. do 16. studenoga, četiri paviljona

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design