Vizualni identitet 2.0: Zašto je rasvjeta danas ključni element svakog uspješnog brenda, destinacije i događaja

In Konferencije / savjetovanja
Vizualni identitet 2.0: Zašto je rasvjeta danas ključni element svakog uspješnog brenda, destinacije i događaja

U današnjem svijetu u kojem se dojam stvara u prvih nekoliko sekundi, svjetlo više nije samo tehnički dodatak, već je ključan element doživljaja, identiteta i priče.

Upravo ta misao bila je u središtu panel rasprave „Budućnost urbanog osvjetljenja: od funkcionalnosti do umjetnosti“, održane u sklopu Dana otvorenih vrata tvrtke Blachere Illumination – Gospodari svjetla, regionalnog lidera u području dekorativne rasvjete.

Događaj se održao u impresivnom showroomu kompanije u sklopu poslovnog prostora otvorenog prije godinu dana. Riječ je o prostoru većem od 2.400 četvornih metara, jedinstvenom u regiji, koji savršeno reflektira filozofiju tvrtke – svjetlo je alat koji oblikuje atmosferu, naglašava identitet i povezuje ljude s prostorom.
Osnivač i direktor tvrtke „Gospodari svjetla“ Željko Fresl započeo je svoj put u svijetu svjetlosnih dekoracija 1999. godine. Tvrtka je u početku djelovala iz skromnog pogona, no zahvaljujući predanosti i viziji postala je sinonim za inovativne svjetlosne instalacije. Posvećenost kvaliteti prepoznata je 2020. godine, kada su postali dio francuske grupacije Blachere Illumination, najvećeg europskog proizvođača svjetlosnih dekoracija.

Blachere Illumination – Gospodari svjetla osvjetljavaju brojne gradove, trgovačke centre i događanja diljem Hrvatske i regije, donoseći svjetlosnu magiju u svakodnevni život.

Vrlo zanimljiva panel rasprava koja se održala tim povodom, okupila je troje istaknutih govornika – Anu Fresl, kreativnu direktoricu i suvlasnicu Gospodara svjetla, Nevenu Rendeli Vejzović, osnivačicu i direktoricu Women’s Weekenda i voditeljicu komunikacija svih Weekend festivala: Weekend media festival te suvlasnicu i direktoricu Prime Time komunikacija te Ottu Barića, jednog od najpriznatijih hrvatskih arhitekata. U sklopu ove rasprave otvoren je dijalog između arhitekture, event industrije i dizajna rasvjete, s ciljem razmjene znanja i iskustava o sve važnijoj ulozi svjetla u oblikovanju prostora i doživljaja.

Govoreći iz perspektive kreativne industrije, Ana Fresl osvrnula se na razvoj tvrtke Blachere Illumination – Gospodari svjetla koja je od male obiteljske inicijative izrasla u respektabilnog regionalnog lidera, s projektima u više od 250 gradova i općina u Hrvatskoj i regiji.

„Svjetlo ne služi samo tome da nešto vidimo. Svjetlo je tu da nešto osjetimo“, poručila je Ana Fresl, te dodala, „naši klijenti uglavnom traže rješenja s kojima bi bili jedinstveni, prepoznatljivi i kako bi privukli pozornost i ojačali svoj brand pa je to mjerljivo. Ono što je nemjerljivo, a nama ujedno i najdraže, je naravno emocija odnosno sreća i osmjeh koji izazovemo na licima naših klijenata, njihovih djelatnika, partnera i posjetitelja. Naš francuski partner, vlasnik obiteljske firme Blachere, kaže da je ovaj business i započeo s idejom da učini ljude sretnima i evo, gledajući naše drage goste danas na ovom eventu, morati će se svi složiti da je to zaista i istina.“

Upravo su dojam i emocija ključni u svijetu evenata. Nevena Rendeli Vejzović, iz vlastitog iskustva rada na projektima kao što su Weekend Media Festival, Women’s Weekend i Sunset Sports Festival, potvrdila je koliko je svjetlo danas neizostavan dio ukupne atmosfere događaja.

„Kvalitetan event više nije samo pozornica i program, već mora imati priču, atmosferu, scenu. Rasvjeta je neizostavan dio toga, osobito u eri društvenih mreža. Ljudi žele doživljaj koji će moći fotografirati i dijeliti, a za to vam treba partner koji je profesionalan i zna što radi“, naglasila je Rendeli Vejzović.

Iz arhitektonske perspektive, Otto Barić je naglasio kako se u suvremenom planiranju prostora rasvjeta više ne promatra kao sekundarna tehnička komponenta, već kao sredstvo koje prostoru daje ton, ritam i karakter.

„Rasvjeta je za arhitekturu ono što je glazba za film – ton, emocija, tempo. Ako želite da određeni prostor, zgrada ili destinacija zaživi – svjetlo mora biti kvalitetno promišljeno. Zato ovakve suradnje, poput one s Gospodarima svjetla, stvaraju tu važnu razliku“, rekao je Barić.

Tvrtka Blachere Illumination – Gospodari svjetla danas posluje u osam zemalja regije i dio je prestižne grupacije sa sjedištem u Francuskoj, koja već 50 godina kreira nezaboravne svjetlosne instalacije diljem svijeta – od kultne Avenije Champs-Élysées u Parizu i Covent Gardena u Londonu, pa sve do New Yorka, Rima, Cannesa, Dubaija, Toronta i mnogih drugih destiancija.

You may also read!

nafta

Cijene nafte porasle prema 65 dolara

Cijene nafte u petak su porasle, krećući se prema drugom uzastopnom tjednu rasta zbog smirivanja trgovinskih napetosti između SAD-a

Read More...
poljoprivreda-traktor

Poljoprivrednicima isplaćeno 83 milijuna eura za izravna plaćanja i IAKS mjere

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju ovaj tjedan je isplatila više od 83 milijuna eura za

Read More...
turizam

Domaće putničke agencije u 2024. u Hrvatsku dovele manje stranih turista nego 2023.

Domaće putničke agencije u 2024. su u Hrvatsku organizirano dovele 2,2 milijuna stranih turista ili 0,3 posto manje nego

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design