‘We Believe in Fashion’ – nova C&A kolekcija za sve koji vjeruju u modu

In Promocije / novi proizvodi
C&A showroom

Uz ples Slavka Sobina i Gabrijele Pilić te plesnu skupinu TransForm, kao i brojne druge poznate osobe među kojima su Korana Gvozdić i Matea Nesek, modna kuća C&A predstavila je trendove za sezonu jesen/zima 2019.

Modna kuća C&A i ove sezone donosi uzbudljive nove kolekcije i još jednom oduševljava svježim pristupom modnim trendovima. U jesensko-zimskom ozračju zagrebačke park šume Grmoščica predstavljena je kolekcija čiji je moto – We believe in fashion. Svi koji vjeruju u modu okupili su se na predstavljanju C&A brendova Yessica, Yessica Premium i CLOCKHOUSE te oduševljeno pregledali kolekcije u prostoru koji za tu prigodu pretvoren u impresivni ledeni C&A Collection Room. Posebnu pažnju privukli su poznate osobe Slavko Sobin, Gabrijela Pilić, Korana Gvozdić i Matea Nesek te plesna skupina TransForm.

C&A ove sezone podsjeća na modno odvažne 70-te i 80-te godine, godine u kojima je moda odigrala značajnu ulogu u osnaživanju pojedinaca i njihovih pokreta.

“Moda je osobnost, moda je samopouzdanje, moda je hrabrost. Putem ove kolekcije pozivamo sve koji vjeruju u modu da uvijek imaju na umu snagu koju im omogućuje modni odabir, ali i da dijele naš entuzijazam prema dostupnoj, raznolikoj modi i individualnim stilovima. Trenutno svjedočimo još jednom valu snažnih pojedinaca koji pomiču granice i redefiniraju klasične definicije stila. Oni su spontani, nekonvencionalni i energični u svim aspektima svojih života. A takve su i naše najnovije kolekcije”, izjavila je marketing menadžerica C&A za Hrvatsku, Sloveniju i Srbiju, Renela Ružić.

C&A brend Yessica ove sezone donosi samouvjerenu i casual interpretaciju mode iz 70-tih i 80-tih godina. Nije slučajnost da upravo ova modna razdoblja predstavljaju značajan pomak u osnaživanju svih. Kolekcija se poigrava krojevima i bojama iz tog vremena te ujedno pomiče granice između poslovnog i opuštenog stila. Yessica Premium kolekcija kombinira street style s luksuznim country styleom, a namijenjena je ženama koje cijene opuštenu eleganciju.

Nova CLOCKHOUSE ženska kolekcija inspirirana je New Yorkom i europskim klubovima u 80-tim i 90-tim godinama. Kombinacija prozračnih boja i tvorničkih krojeva susreće se sa svjetlucavim satenom i ispranim denimom. Uz snažne boje i kontraste, kolekcija je sve samo ne suzdržana. Muška kolekcija je snažno inspirirana međunarodnim street styleom, umjetnošću i glazbom te ostavlja pomalo grubi urbani dojam.

Kolekcija jesen/zima 2019. je dostupna u C&A trgovinama kao i putem online shopa.

You may also read!

wall

Na Wall Streetu oprez na početku tjedna

Na Wall Streetu se u ponedjeljak trgovalo oprezno zbog rasta trgovinskih tenzija između SAD-a i Europske unije, ali i

Read More...
Giovanni Ferrero

Ferrero kupuje proizvođača Fruit Loopsa

Talijanska konditorska tvrtka Ferrero objavila je da je dogovorila kupnju američkog proizvođača žitarica WK Kellogga za 3,1 milijardu dolara

Read More...
kina

Američki uvoz odjeće iz Kine potonuo u svibnju

Američki uvoz odjeće iz Kine pao je u svibnju na najnižu razinu u 22 godine, pokazali su najnoviji trgovinski

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design