Wiener osiguranje VIG zauzima drugu poziciju na hrvatskom tržištu osiguranja u prvoj polovici 2021. godine i bilježi snažan rast u svim segmentima

In Osiguranja
Jasminka Horvat Martinović

Wiener osiguranje VIG nastavlja s trendom stabilnog poslovanja, te unatoč epidemiji koronavirusa, ponovno raste na hrvatskom tržištu osiguranja. Wiener bilježi snažan rast te stabilno drži svoju poziciju kao drugo osiguravajuće društvo na hrvatskom tržištu i prvo osiguravajuće društvo u segmentu životnih osiguranja.

Wiener osiguranje VIG u prvoj polovici 2021. godine ostvarilo je snažan rast te se pozicioniralo na 2. mjesto liste vodećih društava po premijskom prihodu ostvarenom na hrvatskom tržištu osiguranja.

Na dan 30. lipnja 2021. godine Wiener osiguranje zabilježilo je zaračunatu bruto premiju od 704,4 milijuna kuna na hrvatskom tržištu, ostvarivši time ukupan premijski plan. Navedeni premijski rezultat potvrđuje rast od 21,3% u odnosu na isto razdoblje u 2020. godini, kao i ostvareni udio na hrvatskom tržištu od 11,7%[1].

U segmentu neživotnih osiguranja Wiener osiguranje ostvarilo je rast premije od 28% u odnosu na polugodišnje rezultate iz 2020. Kao i u prethodnim godinama, najveći udio u ukupnoj premiji se odnosi na životna osiguranja (54,1%) te na osiguranja motornih vozila (15,1%). Društvo ulaže značajan napor u praćenje i reagiranje na trendove tržišta, striktno slijedeći strategiju profitabilnog rasta te će isto raditi i u budućnosti.

U segmentu životnih osiguranja Društvo je zabilježilo rast u odnosu na prethodnu godinu za 16% i u tom je području trenutno prvi osiguratelj na hrvatskom tržištu.

Jasminka Horvat Martinović, predsjednica Uprave Wiener osiguranja VIG povodom objave polugodišnjih rezultata izjavila je: „Nakon 2020. godine obilježene epidemijom koronavirusa i lockdownom, u kojoj smo unatoč izazovnoj situaciji ostvarili rast, isti trend nastavili smo u prvoj polovici 2021. Naša je strategija i dalje usmjerena na profitabilni rast, što smo već pokazali mogućim – unatoč svim izazovima, postigli smo vrhunske rezultate. Iznimno smo ponosni na ove brojke koje potvrđuju našu snagu i stabilnost, kvalitetu usluge našim partnerima i klijentima koja se nije promijenila, te brigu za njihovu sigurnost i zdravlje.“

Društvo će u nastavku 2021. biti usmjereno na daljnji razvoj proizvoda i usluga vezanih uz dobrovoljno zdravstveno osiguranje, korporativna osiguranja te osiguranja za male i srednje poduzetnike. Planira se daljnji razvoj i osnaživanje interne prodajne mreže, kao i uspješne poslovne suradnje s vanjskim partnerima – brokerima, agencijama i strateškim partnerom Erste bankom.

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design