Započela je kampanja „Vrati me“ koja ističe dobrobiti povratne pivske staklene boce

In Ekologija
Vrati me - vizual kampanje

Grupacija proizvođača piva HGK skreće pozornost na ekološku održivost povratne staklene ambalaže, koja može biti iskorištena i do 20 puta.

Kako bi istaknula dobrobiti koje donosi korištenje povratne pivske staklene boce, Grupacija proizvođača piva Hrvatske gospodarske komore pokrenula je kampanju „Vrati me“. Kampanja ukazuje na činjenicu da se povratna pivska staklena boca može koristiti i do 20 puta, zbog čega predstavlja jedan od najodrživijih ambalažnih odabira.

Prednost povratne staklene boce je što nakon korištenja ne mora biti odložena na otpad, već može biti vraćena u proizvodni ciklus. Time se jedna boca, nakon što prođe kroz proces industrijske dezinfekcije i kontrole kvalitete, može više puta upotrijebiti. Zbog toga cikličkog karaktera, u usporedbi s korištenjem nepovratnih staklenih boca, povratne boce uvelike smanjuju emisiju CO2.

„U današnje doba, kada su učinci globalnog zatopljenja svima nama vidljivi, bitan je svaki korak koji možemo napraviti prema održivijem svijetu. Povratna staklena ambalaža omogućava višekratnu upotrebu, smanjenje otpada te značajno smanjenje emisije CO2 u proizvodnom procesu. Ulaganjem u održiva rješenja poput ovoga želimo inspirirati svoje kupce i partnere da zajedno gradimo bolji i čišći svijet za buduće generacije“, istaknuo je Miroslav Holjevac, predsjednik Grupacije proizvođača piva Hrvatske gospodarske komore.

Prema podacima Francuske agencije za zaštitu okoliša (ADEME), povratne staklene boce štede vodu za 51 %, energiju za 79 %, a smanjuju utjecaj na okoliš za 77 %. Ujedno, ponovna upotreba staklenih boca smanjuje potrebu za sirovinama potrebnim za proizvodnju novih boca, čime se štede prirodni resursi poput pijeska i sode.

Jednom iskorištena povratna pivska staklena boca može se vratiti u trgovinu. Od tamo se vraća u punionicu, gdje uz najsuvremenije strojeve prolazi kroz proces industrijske dezinfekcije i kontrole kvalitete. Boca koja je ispravna i nema na sebi nikakvo oštećenje dobiva drugu šansu. Još jednom prolazi kroz inspekciju, gdje se uz pomoć kamera i infracrvenih zraka provjerava mjera boce, njezino dno, grlo i stijenka, a tek kada prođe i taj test, boca ponovno dolazi na liniju za punjenje. Ponovno napunjena boca odlazi na police trgovina ili stolove ugostiteljskih objekata, a kroz takav ciklus može proći i do 20 puta.

Više informacija o ekološkoj komponenti povratne pivske staklene boce, ali i ostalim njezinim prednostima, može se doznati na službenoj mrežnoj stranici kampanje www.vratime.hr.

Grupacija proizvođača piva Hrvatske gospodarske komore utemeljena je 1991. godine i okuplja članice koje se bave proizvodnjom piva. Od 2004. godine Grupacija je članica organizacije European Brewery Convention (EBC), a od 2012. godine i Europskog udruženja pivara – The Brewers of Europe (BOE).
U svojem djelovanju Grupacija se zalaže za održivo i odgovorno poslovanje, pa tako od 2015. provodi i društveno odgovornu kampanju „Uključi savjest – ponekad djeci treba reći ne“, čijije cilj podizanje svijesti javnosti, osobito trgovaca, ugostitelja te roditelja tinejdžera, o štetnosti maloljetničke konzumacije alkohola.

You may also read!

wall

Wall Street prošloga tjedna blago porastao, europske burze pale

Na svjetskim se burzama prošloga tjedna trgovalo oprezno jer se ulagači plaše eskalacije krize na Bliskom istoku, pa su

Read More...
100 vodećih hrvatskih restorana

100 vodećih hrvatskih restorana

29. tiskovno i on-line hrvatsko i englesko izdanje knjige Restaurant Croatica "100 vodećih hrvatskih restorana i njihovi specijaliteti 2024/25",

Read More...
wgc

Poslodavci i obveze zaštite mentalnog zdravlja na radu

Dana 10. listopada 2024. godine obilježit ćemo Svjetski dan mentalnog zdravlja čiji je slogan: „Vrijeme je da mentalno zdravlje

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design