Završeni Modernpak i Intergrafika 2017

In Sajmovi i izložbe
inter

Nakon tri dana danas se na Zagrebačkom velesajmu zatvaraju bienalni sajmovi INTERGRAFIKA 24. međunarodni sajam grafičke industrije i papira i MODERNPAK 29. međunarodni sajam ambalaže i pakiranja.

Okupilo se 65 izlagača iz 13 zemalja na 3.000m2.

U paviljonu 8a i 9 bili su prisutni svi značajni svjetski i domaći proizvođači opreme, gotovih proizvoda i pomoćnih materijala iz područja grafičke industrije, industrije papira, ambalaže i pakiranja.

Sajmovi su još uvijek nezaobilazno mjesto susreta profesionalaca, razmjene znanja i iskustva te pridonosi tržišnoj konkurentnosti. Osobni kontakt je nezamjenjiv, a samo na sajmu se može vidjeti, usporediti, ocijeniti i istovremeno dobiti povratnu informaciju o proizvodu ili usluzi.
To je u svojoj pozdravnoj riječi na otvorenju potvrdio i prof. dr. sc. Klaudio Pap, dekan Grafičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Istaknuo je kako su Intergrafika i Modernpak komplementarni sajmovi koji su prepoznati kod proizvođača iz struke. Također je napomenuo kako uz svu današnju tehnologiju ništa ne može zamijeniti stvarni doživljaj rada sa strojevima i ljudima koji se mogu doživjeti na sajmu.

Važno mjesto na sajmu imale su i stručne obrazovne institucije. Predstavili su se tako i Grafički fakultet iz Zagreba kao i Škola za grafiku, dizajn i medijsku produkciju.

„Dva tradicionalna bienalna sajma Intergrafika i Modernpak spadaju u naše najstarije sajmove i jedni su od značajnijih sajmova grafičke i ambalažne industrije u regiji. Na jednom mjestu okupili smo sve značajne svjetske i domaće proizvođače opreme, strojeva, gotovih proizvoda i pomoćnih materijala iz područja grafičke industrije, industrije papira, ambalaže i pakiranja.  Intergrafika i Modernpak ponudit će idućih dana sveobuhvatan uvid u najnovije trendove i inovacije iz obje industrije, izravne poslovne kontakte i susrete uživo s renomiranim domaćim i stranim izlagačima. Poslovnoj i širokoj publici predstavit će se put od dizajna preko tiska pa sve do prodaje i prezentacije gotovog proizvoda krajnjem korisniku.“, rekla je na otvorenju dr.sc. Dina Tomšić, voditeljica podružnice Zagrebački velesajam.

You may also read!

Tonći Glavina

Hotelski sektor ulazi u sljedeću sezonu s optimizmom, a za jačanje konkurentnosti ključno je potaknuti veća ulaganja u nove kapacitete koja osiguravaju veću dodanu vrijednost i održivost hrvatskog turizma

Hotelski sektor izuzetno je zadovoljan ostvarenim rezultatima ove turističke godine i visokom popunjenošću te optimistično gleda na sljedeću sezonu,

Read More...
Od izvora do mora 2024_Ranko Šuvar CROPIX_3

Obilježen završetak ovogodišnjeg izdanja projekta ‘Od izvora do mora’

Simboličnom sadnjom na lokaciji Turističko-edukativni centar Novo Čiče u Velikoj Gorici, obilježen je završetak ovogodišnjeg izdanja projekta Od izvora

Read More...
Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51posto privatnog sektora

Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51 posto privatnog sektora

U Hrvatskoj samo oko 15 posto poduzeća izvozi, a istovremeno ta baza poduzeća zapošljava više od polovice svih radnika

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design