Završetak betonskih radova na projektu Hyatt Regency Zadar

In Novi turistički kapaciteti
Završetak betonskih radova na projektu Hyatt Regency Zadar

Nakon višemjesečnih radova na gradilištu luksuznog hotela Hyatt Regency Zadar u centru grada, danas će biti izlivena i posljednja betonska ploča na povijesni dio budućeg hotelskog kompleksa čime su završeni svi betonski radovi na novom turističkom objektu.

Radovi se odvijaju po planu te sada slijedi izgradnja krovišta i postavljanje fasade na zgradi hotela. Završetak betonskih radova označava ključni trenutak u realizaciji projekta. Stanovnici i posjetitelji Zadra sada će biti u prilici svjedočiti vizualnim promjenama na simbolu zadarske povijesti posebno kada na red dođu i radovi na uređenju i proširenju ceste ispred samog hotela što je u nadležnosti lokalne gradske uprave. Paralelno, interijer hotela također poprima svoj oblik kojem prethode postavljanje instalacija i ostali završni radovi.

Izgradnja hotela Hyatt Regency Zadar, luksuznog objekta koji će Zadru donijeti novo turističko ruho i gostima pružiti nove doživljaje, počela je 2022. godine. Vrijednost investicije iznosi 55 milijuna eura, a investitor, Doğuş grupa, potvrđuje da se finalizacija projekta očekuje tijekom 2024. godine.

„Betonski radovi su gotovi i započeli smo s ugradnjom instalacija. Građevinski radovi bit će zaključeni u rujnu 2024. godine, a o datumu otvaranja hotela odlučit ćemo nešto ranije u suradnji s Hyatt International. Iznimno smo zadovoljni s napretkom radova i radujemo se njihovom zaključenju te se nadamo i daljnjoj uspješnoj suradnji svih uključenih strana s obzirom na to da je za realizaciju ovakvog projekta nužan otvoren dijalog između investitora i lokalne zajednice“, rekao je Egemen Çam, projektni menadžer.

Pored izgradnje hotela planirana je i investicija u razvoj rezidencijalnog dijela oko samog hotela s ciljem dodatnog osnaživanja urbane kvalitete destinacije.

„U svijetu je prisutan snažan trend izgradnje hotela koju prate kvalitetni rezidencijalni sadržaji. Naša je nakana bila kroz ovaj projekt predstaviti nešto luksuzniji i zeleniji arhitektonski pristup. Namjera nam je privući različite profile kupaca koji cijene sadržaje poput bazena, igrališta i drugih dodatnih objekata, zajedno s odgovarajućim planom upravljanja. Cilj je da korisnici naših rezidencijalnih jedinica uživaju u Zadru, kako u sezoni tako i izvan nje, s obzirom na to da će moći koristiti i hotelske sadržaje koji su blizu njihovih nekretnina“, istaknuo je Burak Baykan, direktor Doğuş grupe za jugoistočnu Europu.

Hotel u povijesnoj zadarskoj jezgri imat će 133 smještajne jedinice na razini 5 zvjezdica i po tome biti perjanica zadarske turističke ponude. Hyatt je jedan od najvećih svjetskih hotelskih lanaca, koji u 72 zemlje raspolaže s oko 1200 hotela s više od 300.000 soba. Rezidencijalni dio imat će, pak, oko 200 rezidencijalnih jedinica koje će korisnicima omogućiti kvalitetan način življenja u sklopu hotela.

Napredak na gradilištu obilježit će i posjet predstavnika Hyatt grupe koji će sljedeći tjedan obići gradilište i uvjeriti se da se projekt odvija po planu i dogovoru i prema visokim standardima Hyatt brenda.

O Doğuş grupi
Doğuş Grupa, s više od 300 kompanija i 21.000 zaposlenika različitih profila, posluje u sedam velikih industrija sa specifičnom dinamikom – automobilskoj, građevinarskoj, medijima, ugostiteljstvu, nekretninama, energiji i tehnologiji. U toj raznolikosti zajednički nazivnik uvijek su ljudi kao fokus svake pojedine industrije. Neki od naših ključnih prioriteta su razumjeti očekivanja mlađih generacija i osigurati im više prostora. Sinergija kompanija naše grupe osnažuju brend „Doğuş”. „Doğuş 3.0”naša je kultura, vođena velikom količinom informacija i podataka. Izgrađena je na načelima održivosti i suradnje, a fokus joj je na stvaranju novih, agilnih iskustava. Od 1951. godine pokrenuli smo i financirali različite inicijative za poboljšanje društva, uvijek vođeni vizijom našeg osnivača Ayhana Şahenka. Koristimo naše društveno odgovorne platforme kako bismo se održivosti bavili kao višedimenzionalnom temom u našim kompanijama i Grupi te razvijali projekte koji stvaraju vrijednost. Cilj nam je svjesno koristiti raspoložive resurse prepoznajući svoju odgovornost za sljedeće generacije istovremeno osiguravajući našu društvenu, ekološku i financijsku održivost. DNK naše Grupe sastoji se od sanjanja, vjerovanja, stvaranja brendova i pretvaranja iskustava u legende. Surađujemo s cijenjenim tvrtkama kako bismo plasirali najvrjednije turske brendove na međunarodno tržište te predstavili naše ljude vrhunskim svjetskim brendovima. Naši globalni poslovni partneri velike su kompanije poput Volkswagen AG i TÜVSÜD u automobilskoj industriji, Hyatt International Ltd. u turizmu, međunarodna Azumi grupa, matično društvo Roka, Zuma i Oblix u hrani i piću, te Paraguas Group, matično društvo Amazonico, Ten Con Ten i El Paraguas. Uz naš sveobuhvatni raspon usluga, veliku stručnost i široku globalnu mrežu, bavimo se aktivnostima koje su korisne za društvo i lokalno gospodarstvo. Nastojimo pridonijeti lokalnom gospodarstvu stvaranjem radnih mjesta te smatramo svojom dužnosti poticati društveni i gospodarski razvoj.

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design