Pandemija koronavirusa koja je zahvatila cijeli svijet znatno je izmijenila naše živote i podsjetila na ono najvažnije – zdravlje. Da je zdravlje doista prioritet svjesni su i u Zagrebačkoj pivovari stoga je Žuja lansirala prigodnu kampanju ‘Zdravlje je zakon’ kojom dodatno žele podići svijest o tome koliko je danas važno ostati doma.
„Žujine reklame oduvijek su bile neodvojivo povezane s vremenom i prostorom u kojem živimo, sa svime onime s čime se naši ljudi svakodnevno susreću. I zato smo lansirali kampanju ‘Zdravlje je zakon’. Žuja često voli za sebe reći da je zakon, ali ovaj put želimo poručiti da postoji zakon koji je iznad svih – a to je naše zdravlje“, komentirala je Ana Štebih Pinjuh, direktorica marketinga Zagrebačke Pivovare i istaknula kako je Žuja itekako svjesna da sada nije vrijeme za promociju grupnih pivskih druženja, već da u ovim trenucima treba poslati puno važniju poruku.
Iako publika obožava Žujine reklame, za kampanju, iza koje i ovaj put stoji kreativna agencija BBDO, nisu snimani novi, već su spojeni stari kadrovi iz najpopularnijih dosadašnjih Žujinih kampanja među kojima su ‘Fenomenalna Hrvatska’, ‘Ostajemo di smo’, ‘Mame i tate su zakon’, ‘Počeši s razlogom’ i druge.
„Iskoristili smo naše stare, dobro poznate scene kako bismo pomogli sačuvati živote i zdravlje svih nas. Ovom kampanjom želimo motivirati i podržati naše prijatelje širom Hrvatske da ustraju u svojim naporima da zaštite sebe i svoje najmilije: da ostanemo u svojim domovima, da držimo razmak, peremo ruke i da posebno pazimo na naše roditelje, djedove i bake“, zaključio je Almir Okanović, glavni kreativni direktor marketinške agencije BBDO Zagreb.