Zvijezda ulje i majoneza i Jamnica gazirana voda – tri najjača branda u Hrvatskoj

In Brandovi
Fortenova grupa

Među prvih 10 najjačih brandova u Hrvatskoj, dvije kompanije Fortenova grupe imaju pet svojih.

Dvije kompanije Fortenova grupe – Zvijezda i Jamnica imaju tri najjača brenda u Hrvatskoj – Zvijezda ulje i majoneza i Jamnica gazirana voda pozicionirala su se na prva tri mjesta BRANDscore ljestvice u Hrvatskoj – pokazao je to drugi val BRANDpuls* istraživanja koje ispituje snagu brendova među domaćim potrošačima provedeno u razdoblju rujan – listopad 2024. Tako se već nekoliko ciklusa zaredom Zvijezda ulje i majoneza smjenjuju na prva dva mjesta ljestvice, pri čemu Jamnica koja je u odnosu na drugi val u 2023. napredovala za jedno mjesto, ima jedan od najuspješnijih rangova u proteklih nekoliko godina.

Ujedno, među top 10 brendova na hrvatskom tržištu našla su se još dva Zvijezdina proizvoda – Zvijezda Ketchup na šestom i tvrdi margarin Zvijezda stolni na sedmom mjestu, a oba su u rangiranju napredovala za jedno mjesto.

Tako dvije kompanije Fortenova grupe imaju pet svojih brandova u samom vrhu jednog od najvećih regionalnih istraživanja tržišta.

Istodobno, na proširenoj listi 50 najjačih proizvoda u Hrvatskoj za dva mjesta se poboljšala i Jana, pozicionirana u ovome valu na 16. mjestu. Listu 20 najboljih zaključuje Margo mazivi margarin na 20. mjestu.

Kada je riječ o regionalnom plasmanu, najjači brandovi Fortenova grupe su Jamničini Jana na 13. i Jana Ice Tea na 31. mjestu, pri čemu su oba brenda znatno ojačala svoje pozicije u odnosu na drugi val 2023. Istodobno, rangiranje u ostalim državama regije pokazuje da su u Srbiji, slično kao i Hrvatskoj, najjači brandovi grupe proizvodi Dijamanta – margarin Dobro jutro (4. mjesto) i tvrdi margarin Dijamant classic (6.mjesto) i Dijamant ulje (8. mjesto).

BRANDscore istraživanje je provedeno na preko 5600 ispitanika u dobi od 15 do 64 godine u Hrvatskoj, Srbiji, Bosni i Hercegovini i Sloveniji koji su brendove vrednovali u 60-tak FMCG kategorija. Ono je potvrdilo kako su potrošači izrazito vezani za proizvode Zvijezde i Dijamanta koji u Fortenova grupi čine grupu Ulja, kao i za proizvode Jamnice, što ih onda čini najsnažnijim lokalnim brandovima, posebno u odnosu na globalne brandove koji u pravilu zauzimaju visoko mjesta u rangiranju na razini Adria regije.

You may also read!

Mislav Balković izabran za predsjednika HUP-a

Mislav Balković izabran za predsjednika HUP-a

Na današnjoj 87. izbornoj sjednici Vijeća članova, za predsjednika Hrvatske udruge poslodavaca (HUP) u narednom trogodišnjem mandatu izabran je

Read More...
IKEA Studio za planiranje u Rijeci (1)

U Rijeci otvoren IKEA Studio za planiranje

U Rijeci je, u četvrtak, 2. listopada, u sklopu Galerije Bakar u industrijskoj zoni Kukuljanovo, otvoren novi IKEA Studio

Read More...
CROAGRO 696x392

Sajmovi posvećeni poljoprivredi, hrani i zdravim stilovima života na Zagrebačkom velesajmu od 4. do 7. 12. 2025.

SAJMOVI KOJI POKREĆU SVE ŠTO JE POLJOPRIVREDA SPOJILA Najvažniji događaj u poljoprivredi – CroAGRO, međunarodni sajam poljoprivrede, poljoopreme i mehanizacije,

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design