FINA olakšava rad od kuće

In Financije i gospodarstvo
fina

S obzirom na to da se sve više hrvatskih tvrtki ovih dana odlučuje za rad svojih zaposlenika od kuće, Fina je odlučila pomoći im u tome i, za vrijeme trajanja izvanrednih okolnosti, ponuditi usluge koje se mogu koristiti „na daljinu“ te omogućiti dostavu dokumentacije Fini putem e-maila.

Svi poslovni subjekti koji već imaju kvalificirani digitalni certifikat na tokenu ili smart kartici pomoću kojeg koriste e-servise državne uprave i javnih službi (primjerice e-Mirovinsko, ePorezna, eZdravstveno, e-Carina) ili neki od Fininih e-servisa (npr. Web e-Potpis, e-Arhiv, e-plaćanje, info.BIZ, RGFI, e-Regos, WEB-BON, eBlokade, e-Dražba, WEB registar koncesija), a žele postati korisnici servisa Fina e-Račun, mogu to učiniti bez dolaska u Finine poslovnice. Za njih je sada korištenje servisa besplatno (bez plaćanja mjesečne naknade i naknade za slanje računa).

Svima koji imaju potrebu za udaljenim potpisivanjem dokumentacije, od kuće ili s nekog drugog mjesta, Fina omogućuje besplatno izdavanje LCP certifikata za napredni ePotpis u oblaku, odnosno, udaljeni elektronički potpis. Izdavanje LCP certifikata za ePotpis u oblaku je sada potpuno besplatno, kao i njegovo korištenje u razdoblju od 5 godina, a za izdavanje nije potreban dolazak u Finine poslovnice jer korisnik certifikat preuzima sam, online.

Nadalje, u cilju smanjivanja broja fizičkih kontakata, Fina je korisnicima omogućila dostavu dokumentacije putem e-maila. Tako korisnici za vrijeme trajanja ovih okolnosti mogu Fini putem e-maila slati Fini sljedeće: 1) dokumentaciju za pristup Fininim e-servisima (paket e-usluga) te punomoći za predaju izvještaja u ime drugog poslovnog subjekta; 2) dokumentaciju za registraciju i dodjelu prava na servis e-Račun i e-Račun za državu kao i zahtjeve za otkaz usluge i ukidanje prava na servisu e-Račun i e-Račun za državu; 3) dokumentaciju za uslugu slanja računa od strane djelatnika Fine u ime korisnika putem servisa e-Račun.

Važno je napomenuti da svi dokumenti koji se šalju e-mailom trebaju biti potpisani elektronički, ukoliko ovlaštena osoba posjeduje digitalni certifikat, ili vlastoručno potpisani i skenirani. U slučaju da korisnik dostavlja skeniranu dokumentaciju koja je potpisana vlastoručnim potpisom, naknadno će biti potrebno dostaviti originalnu dokumentaciju.

Ako je dolazak klijenata u poslovnicu ipak neophodan, Finine poslovnice rade te je njihovo radno vrijeme privremeno prilagođeno aktualnoj situaciji. Zbog sigurnosti klijenata i radnika ograničen je broj osoba koje se u istom trenutku nalaze u poslovnici te se provode ostale mjere zaštite, sukladno preporukama koje donose nadležne javno-zdravstvene ustanove.

Sve aktualne informacije Fina objavljuje na svojoj internetskoj stranici www.fina.hr, a upite klijenata prima e-mailom na adresu info@fina.hr ili putem besplatnog telefona na broj 0800 0080.

You may also read!

hgk-zgrada

Vlada poslušala gospodarstvenike – tvrtke koje ne rade oslobođene doprinosa i poreza

Drugi set mjera za pomoć gospodarstvu uvažio je prijedloge gospodarstvenika da se tvrtke kojima je poslovanje zaustavljeno zbog koronavirusa

Read More...
pbz

PBZ napravio mjere za pomoć klijentima čiji su prihodi i poslovanje pogođeni COVID -19 pandemijom

MJERE ZA GRAĐANE/POTROŠAČE U svrhu ublažavanja posljedica izazvanih COVID-19 pandemijom, PBZ će omogućiti odgodu plaćanja svim korisnicima kredita kod kojih

Read More...
Burilović

Unatoč osjetnom padu gospodarstva, nije ugrožena opskrba

Podaci iz sustava fiskalizacije Porezne uprave potvrđuju da je domaće gospodarstvo zbog koronavirusa osjetno usporilo u odnosu na prošlu

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.