Grupa Podravka nastavila s rastom profitabilnosti i ostvarila 198 milijuna kuna neto dobiti

In Tvrtke i tržišta
Podravka

Najveći rast prodaje ostvaren na tržištima Zapadne Europe

Nadzorni odbor Podravke d. d. na svojoj današnjoj sjednici potvrdio je nerevidirane rezultate poslovanja Grupe Podravka za prvo polugodište 2021. godine te izrazio zadovoljstvo i podršku svim naporima koji su učinjeni kako bi kompanija i u ovim još uvijek otežanim uvjetima poslovanja uzrokovanim utjecajem bolesti COVID-19 nastavila s ostvarenim rastom profitabilnosti.

Neto dobit Grupe Podravka za prvo polugodište 2021. godine iznosila je 197,6 milijuna kuna, što predstavlja rast od 22,3 posto u odnosu na usporedno razdoblje godinu prije. Segment Prehrana u spomenutom razdoblju ostvario je 136,3 milijuna kuna neto dobiti, što je za 13,9 posto više nego godinu prije, dok je segment Farmaceutika ostvario 61,3 milijuna kuna neto dobiti odnosno 46,3 posto više nego u prvom polugodištu 2020. godine.

Prihodi od prodaje Grupe Podravka u prvom polugodištu ove godine iznosili su 2.220,5 milijuna kuna te su niži za samo 1 posto u odnosu na usporedno razdoblje. Očekivani pad prihoda od prodaje u odnosu na 2020. godinu zapravo je posljedica neuobičajeno velikih narudžbi i stvaranja dodatnih zaliha kod kupaca u ožujku prošle godine uzrokovanih uvođenjem lockdowna u većini zemalja u kojima Grupa Podravka posluje. Kada, primjerice, uspoređujemo ukupne prihode od prodaje iz prvog polugodišta ove godine s usporednim razdobljem 2019. godine, koja nije bila obilježena krizom uzrokovanom bolesti COVID-19, tada dolazi do rasta navedenih prihoda na razini od oko 4 posto, što svakako pokazuje pozitivne trendove u poslovanju kompanije.

U okviru segmenta Prehrana najveći porast prihoda od prodaje u prvom polugodištu tekuće godine ostvaren je kod Poslovnog programa Kulinarstvo u iznosu od 2,5 posto. Vrijedi istaknuti kako je i poslovni program Dječja hrana, slastice i snack zabilježio rast prihoda od prodaje u iznosu od 1,7 posto, dok je rast prihoda od prodaje zabilježen i kod poslovnog programa Podravka hrana, i to u iznosu od 2,4 posto. Kod segmenta Farmaceutika najveći rast zabilježen je u kategoriji Lijekovi na recept, čiji su prihodi od prodaje porasli za 4,3 posto u odnosu na prvo polugodište 2020. godine.

Kada je riječ o prihodima od prodaje po regijama, u okviru segmenta Prehrana posebno vrijedi istaknuti rast prihoda od prodaje na tržištima Zapadne Europe i prekooceanskih zemalja u iznosu od 8,2 posto u odnosu na usporedno razdoblje godinu prije. Na spomenutim tržištima rast prodaje ostvaren je kod gotovo svih poslovnih programa, od kojih su najveći apsolutni rast generirali poslovni programi Kulinarstvo, Dječja hrana, slastice i snack te Podravka hrana. Segment Farmaceutika najveći relativni rast prihoda od prodaje u iznosu od 13,9 posto ostvario je unutar regije Centralna Europa, zbog veće prodaje kategorije Lijekovi na recept.

Spomenimo kako je cijena dionica Podravke na dan 30. lipnja ove godine iznosila 588 kuna, dok je 31. prosinca 2020. iznosila 485 kuna, što predstavlja rast od 21,2 posto.

You may also read!

Adris

Zaklada Adris: Zaključen petnaesti donacijski ciklus

Zaklada će i ove godine poduprijeti projekte vezane uz unapređenje zdravlja i novih metoda liječenja. *S osobitim senzibilitetom za

Read More...
AGRIVI

AGRIVI dobitnik prestižne nagrade Ujedinjenih naroda za inovacije u poljoprivredi

Kvalitetna rješenja za digitalnu poljoprivrede učinkovito mijenjaju način proizvodnje hrane, a AGRIVI je još jednom potvrdio da je u

Read More...
Franck Crema

Franck Crema – dvostruki način pripreme prave turske kave

Franck Crema može se pripremati na klasičan način, kuhanjem u džezvi i praktičan način, jednostavnim prelijevanjem vrućom vodom. Franck je

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.