Na 46. Ambienti se predstavlja 461 izlagač

In Sajmovi i izložbe
zv

Drvno-prerađivačka industrija zapošljava više od 22 tisuće radnika, bilježi stalan rast prihoda i plaća te višak u robnoj razmjeni s inozemstvom, istaknuto je u srijedu na Zagrebačkom velesajmu gdje je otvorena 46. Ambienta, na kojoj se do 13. listopada predstavlja 461 izlagač, iz 28 zemalja.

Ministrica poljoprivrede Marija Vučković naglasila je kako je šumsko bogatstvo jedno od najvažnijih javnih dobara koje imamo i kako se prema njemu ne možemo neodgovorno odnositi.

“Moramo omogućiti kvalitetnu sirovinu drvoprerađivačima, koji zapošljavaju čak 11 posto ukupno zaposlenih u prerađivačkoj industriji”, kazala je Vukčović, koju posebno veseli što ta industrija u vanjskotrgovinskoj bilanci bilježi plus od više od 370 milijuna eura.

Po podacima koje je iznio potpredsjednik Hrvatske gospodarske komore (HGK) za poljoprivredu i turizam Dragan Kovačević, drvno-prerađivačka industrija više od 70 posto prihoda realizira na inozemnim tržištima, što pokazuje da su konkurentni i imaju inovativan dizajn.

“Imamo kontinuirano povećanje izvoza i u ukupnom hrvatskom izvozu drvna industrija sudjeluje s osam posto i godišnje realizira više od 1,1 milijardu eura izvoza”, rekao je Kovačević, koji smatra da drvna industrija ima itekako dobru izvoznu perspektivu.

Drvno-prerađivačka industrija zapošljava oko 22.000 radnika te bilježi kontinuirani rasta prihoda i plaća, istaknuo je.

Kovačević je izdvojio i podatak da proizvodnja namještaja u prvih šest mjeseci bilježi rast od 4,6 posto u usporedbi s istim razdobljem prošle godine. “Radi se o proizvodnji koja uključuje inovativni dizajn, visoki stupanj finalizacije i visoku dodanu vrijednost. Stoga nam je želja da upravo proizvodnja namještaja u novoj strategiji drvne industrije bude kvalitetnije pozicionirana i da se barem u objektima koje financira država ili lokalna samouprava osigura veću zastupljenost domaćih brandova”, naglasio je.

Međunarodni sajam namještaja, unutarnjeg uređenja i prateće industrije Ambienta jedan je od najprepoznatljivijih brendova Zagrebačkog velesajma (ZV), koji iz godine u godinu raste – ove godine za 30 posto u broju izlagača, a za 50 posto u izložbenoj površini, istaknula je direktorica ZV-a Dina Tomšić.

Izlagači se na Ambienti, od 9. do 13. listopada, predstavljaju u deset paviljona, kroz nekoliko tematskih cjelina – namještaj i unutarnje uređenje te industrijski program, design zone, građenje i opremanje, HORECA – Living kitchen i Art Fair Zagreb. (H)

You may also read!

vlada

Rast BDP-a za 0,4 posto ohrabrujući signal

Rast bruto domaćeg proizvoda (BDP) za 0,4 posto u prvom tromjesečju ohrabrujući je signal za nastavak poduzimanja reformi i

Read More...
trgovina

U travnju zabilježen veliki pad maloprodajnoga prometa

U travnju 2020. godine realan je promet u trgovini na malo bio, prema kalendarski prilagođenim podacima, 25,5 posto manji

Read More...
Održan prvi online tečaj „Digitalna pristupačnost“

Održan prvi online tečaj „Digitalna pristupačnost“

U svibnju je održan pilot online tečaj o digitalnoj pristupačnosti za predstavnike tijela javnog sektora. Tečaj „Digitalna pristupačnost“ zajednički su

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.