Turistički promet u Opatiji i dalje raste

In Iz zemlje
opatija

U Opatiji je u listopadu boravilo 14 posto više turista, koji su ostvarili 7 posto više noćenja nego u istom mjesecu lani, a u prvih 10 mjeseci u tom je gradu boravilo 5 posto više turista, s 2 posto više noćenja nego u istom razdoblju lani, izvijestili su u petak iz Turističke zajednice Grada Opatije naglašavajući da Opatija i dalje ima rekordne turističke pokazatelje.

U listopadu je na području Opatije boravilo je 46 tisuća gostiju, koji su ostvarili 107 tisuća noćenja. Strani gosti ostvarili su 94 tisuće noćenja, što je 12 posto više u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Najviše je bilo domaćih turista, zatim iz Njemačke i Austrije.

Najviše noćenja u listopadu, 91 posto, ostvareno je u hotelskom smještaju, a slijedi privatni smještaj s 8,2 posto noćenja.

U prvih deset mjeseci na području Opatije je boravilo 385 tisuća turista, s 1,2 milijuna noćenja.

U tom razdoblju je oko 70 posto od ukupnog turističkog prometa ostvareno u hotelskom smještaju, do je 28 posto prometa bilo u privatnom smještaju.

Najbrojniji su bili gosti iz Austrije i Njemačke, a najveće povećanje prometa ostvarili su turisti iz Kine, 65 posto više dolazaka i 91 posto više noćenja.

“Opatija je u listopadu zabilježila povećanje turističkih dolazaka i noćenja te odličnu popunjenost u hotelskom smještaju. Jesenski mjeseci u znaku su kongresnog turizma, a uz pregršt planiranih događanja i manifestacija u nadolazećem periodu, od kojih svakako treba izdvojiti Najljepši Advent uz more te Festival čokolade, vjerujemo da će turistički i financijski pokazatelji i dalje rasti“, najavili su iz Turističke zajednice grada Opatije. (H)

You may also read!

METRO podržava lokalne proizvođače i razvoj domaće gastro ponude

METRO podržava lokalne proizvođače i razvoj domaće gastro ponude

METRO poziva hrvatske dobavljače da plasiraju svoje proizvode putem METRO-ovih prodajnih centara, U sklopu projekta „Stvoren za hrvatski meni“, METRO

Read More...
grcic

Održan sastanak s Udrugom slijepih Sisačko-moslavačke županije – Sisak na temu digitalne pristupačnosti

Digitalna pristupačnost bila je tema predstavnika Udruge slijepih Sisačko-moslavačke županije – Sisak, Instituta za integrirano-inkluzivne komunikacije jugoistočne Europe i

Read More...
Kaufland

Kaufland: Našim kupcima nudimo isključivo domaću lubenicu

Sezona lubenica u punom je jeku, a ovoj slatkoj i osvježavajućoj ljetnoj poslastici teško je odoljeti u vrućim ljetnim

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.