Zbog povećanog vala zaraze kupcima sve važnije mjere zaštite, prvi hrvatski trgovački lanac uveo i dodatne higijenske mjere

In Zdravlje
pevex

U četvrtoj po redu anketi o važnosti zaštitnih mjera sudjelovalo je za trećinu više kupaca nego u prethodnim, čak 1.317 ispitanika.

Budući da se pandemija rasplamsala ponovno i u Hrvatskoj, porastao je i broj kupaca koji smatra da su zaštitne mjere pri kupovini iznimno bitne.

Podsjetimo, PEVEX je prvi trgovački lanac koji je na području Europske unije kao mjeru zaštite kupaca i zaposlenika uveo u sve svoje prodajne centre – termalne kamere, visokotehnološki stupanj zaštite. Svima koji ulaze u prodajni centar sustav mjeri temperaturu tijela, a ako je ona povišena kupca se diskretno obavijesti o tome te ga se dodatno zaštiti zaštitnom opremom, maskom i rukavicama uz još jedno dezinficiranje ruku.

Podsjetimo, beskontaktni dezinfektor ruku također je postavljen ispred ulaza u svakom od 26 PEVEX-ovih prodajnih centara, a na kojem si kupci mogu uzeti i jednokratne rukavice.

Kao zadnju od novih zaštitnih mjera PEVEX je prošli mjesec uveo zamagljivače Nebulo-Igeba, uz zaštitnu opremu (odjela, maske, rukavice..) za svih 26 prodajnih centara, a koji u njima omogućavaju dodatne higijenske mjere.

Zamagljivači su jednostavni za rukovanje, a imaju optimalne radne karakteristike budući da pretvaraju higijensko sredstvo u aerosol koji ima dublji prodor u sve dijelove prostorija.

„Cilj je stvoriti što sigurnije okruženje za rad i kupnju. Želimo da PEVEX-ovi prodajni centri budu najsigurnija mjesta kupovine, a da je to kupcima bitno govore i podaci zadnje provedene ankete. Njih ćemo periodično provoditi među našim kupcima i dalje osluškivati – što oni misle“, poručio je predsjednik Uprave PEVEX-a Jurica Lovrinčević.

Sve veća važnost zaštitnih mjera

Kupci su i u četvrtoj anketi procjenjivali važnost mjera ocjenama od 1 do 5.

Na pitanje važnosti mjera distanciranja i dezinfekcije u ovom valu ispitivanja važnost je „skočila“ za 6%-tnih bodova, sa 72% na 78%.

Na pitanje zadovoljstva mjerama dezinfekcije pri ulasku u PEVEX, odgovor 5 „potpuno zadovoljstvo“ je na razini prethodnog vala (58% vs. 57%), no odgovori 4 + 5 su na vrlo visokih 89%.

Na pitanje zadovoljstva dezinfekcije PEVEX prodajnog prostora, kupci su za 7%-tnih bodova zadovoljniji nego u prethodnom valu te rezultat također iznosi vrlo visokih 89%.

Na pitanje zadovoljstva termalnim kamerama, odgovori 4 + 5, koji označavaju djelomično ili potpuno zadovoljstvo su porasli za 6%-tnih bodova u odnosu na prethodni val i postotak, kombinirano za odgovore 4 + 5, iznosi čak 90%.

„Zadnje pitanje, do kada bi se trebale provoditi zaštitne mjere, u ovom valu nismo provodili jer su mjere po stožeru civilne zaštite obavezne. Zaključno i očekivano, kupci su generalno vrlo zadovoljni provođenjem zaštitnih mjera u PEVEX-u, što pokazuje da smo za njih sigurno mjesto kupnje.“, izjavio je Željko Radin, voditelj službe direktnog marketinga PEVEXA.

Kada sumiramo sve, 9 od 10 kupaca smatra mjere jako važnim i isto njih 9 od 10 je iznimno zadovoljno PEVEX-ovim mjerama, zaključak je nakon provedene ankete.

PEVEX – sigurno i povoljno mjesto kupnje

Kako bi omogućio što bolju zaštitu svojim kupcima i izvan svojih prodajnih centara PEVEX je ponudio i trenutno najtraženiji proizvod u doba pandemije – zaštitnu masku sa stupnjem zaštite FFP2, kao i obične tzv. medicinske maske.

Zaštitne maske sa stupnjem zaštite FFP2, dolaze po dvije u pakiranju. Redovna cijena im je 39,90, a akcijska 29,90 kuna (1 komad 14, 95 kuna).

Certificirane jednokratne, tzv. medicinske maske, prodaju se u pakiranju od 10 komada, po 14,99 kuna (1 komad – 1,50 kuna).

Uz to, traženi dezinficijens za ruke znatno je pojeftinio u zadnja četiri mjeseca zbog pada u nabavnoj cijeni. Redovna cijena mu je 149,00 kuna, dok je akcijska 99,00 kuna za pakiranje od 5 litara (1 litra 19,80 kuna).

You may also read!

Konzumova inovativna izložba „Poruke iz šume“ naglasak stavlja na važnost smanjenja količine plastičnog otpada

Konzumova inovativna izložba „Poruke iz šume“ naglasak stavlja na važnost smanjenja količine plastičnog otpada

Ella Dvornik, Nevena Rendeli i Saša Lozar prošetali neobičnom šumom u Super Konzumu Radnička Konzumova inovativna izložba „Poruke iz šume“

Read More...
Kaufland

Sjedište Kauflanda trajno na Donjim Sveticama, preko puta grade trgovinu

Kupovinom zgrade u kojoj ima sjedište i izgradnjom velike trgovine odmah nasuprot, Kaufland planira aktivno sudjelovati u pozitivnom razvoju

Read More...
Juicy

Stanić Beverages uložio 10 598 000 kuna u tvornicu Juicy sokova

Gordan Grlić Radman i Dragan Čović posjetili nove pogone u tvornici Juicy sokova i s odobravanjem prihvatili nove investicije. Hrvatska

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | Đina usluge d.o.o.