10.000 žena, #HereToBeHeard

In Tvrtke i tržišta
HereToBeHeard

Tvrtka Mars, Incorporated objavila je zaključke globalne studije #HereToBeHeard, osmišljene kako bi se u smislenom dijalogu o inkluzivnijem svijetu osnažili glasovi žena bez obzira na rasu, dob, spolno opredjeljenje, religiju, invaliditet…

Novi izvještaj, predstavljen u vrijeme kada je težak i nesrazmjeran utjecaj bolesti Covid-19 na žene unazadio put za ravnopravnost za 136 godina, ima za cilj potaknuti djelovanje na području rodne ravnopravnosti.

Pozvane da odgovore na jedno pitanje: Što se treba promijeniti kako bi više žena moglo ostvariti svoj puni potencijal? U samo tri mjeseca u crowdsourcing inicijativi sudjelovalo je 10.319 žena iz 88 zemalja. Od kratkih odgovora do duboko osobnih perspektiva, žene su pozvale na sustavne promjene koje žele vidjeti kod svojih poslodavaca, vlada, zajednica i muškaraca kako bi srušile prepreke s kojima se susreću. Rezultat je pravovremeni izvještaj koje potiče društvo u cjelini da sasluša, uči i čini više kako bi pomoglo u postizanju ravnopravnosti spolova. Studija je dio platforme Mars Full Potential za poticanje djelovanja na području ravnopravnosti spolova.

Tvrtka Mars surađivala je s timom znanstvenika iz incijative Future of Marketing Initiative (FOMI) sa Saïd Business School Sveučilišta Oxford i vanjskim kvalitativnim analitičarima kako bi proučila odgovore žena. Kombinacijom strojnog učenja i analize mreže, tim iz Oxforda identificirao je 28 tema koje su kvalitativno grupirane u osam podtema koje su žene najčešće spominjale:
1. Prestanak sustavne diskriminacije i štetnih rodnih stereotipa (80%)
2. Jednake karijerne mogućnosti (79%)
3. Veća moć donošenja odluka (65%)
4. Podrška kao roditeljima (30%)
5. Veća ravnoteža između posla i privatnog života (26%)
6. Rodna ravnopravnost u učenju (24%)
7. Mentalno i fizičko blagostanje (19%)
8. Prestanak rodno uvjetovanog uznemiravanja i nasilja (15%)

Naime, čak 71 posto žena naglasilo je da muškarci igraju ključnu ulogu – bilo kao saveznici u rješenjima ili kao prepreke napretku.

Što tvrtke i drugi mogu učiniti
Na globalnoj razini pandemija je izazvala velike probleme za zaposlenost žena potaknuvši “žensku recesiju” koja je rezultirala gubitkom 64 milijuna radnih mjesta i najmanje 800 milijardi dolara dohotka – što je ukupni BDP 98 zemalja. Ovaj masovni egzodus talenata i potencijala predstavlja kako tragičan gubitak tako i neospornu društvenu odgovornost tvrtki da predvode oporavak, stvarajući više prilika za napredak svih žena.

„Mars će iskoristiti uvide iz #HereToBeHeard izvještaja koji uključuje više od 1.200 glasova suradnica tvrtke Mars, a sve to kako bi osmislio i implementirao nove politike i aktivnosti u sklopu platforme Mars Full Potential za rodnu ravnopravnost pokrenute 2020. godine. Od tada je tvrtka poduzela čitav niz aktivnosti kako bi se stvorile prilike za žene na radnim mjestima, u zajednicama koje su dio lanca opskrbe i na tržištu,“ rekla je Vanja Vagić, voditeljica korporativnih komunikacija za Mars UBBAI regiju.

Tvrtka je potvrdila rodnu ravnopravnost u plaći svoje globalne radne snage koju čini 133.000 suradnika, od kojih su polovica žene. U nizu drugih ciljeva vezanih uz uključivost i raznolikost (I&D), Mars je postavio cilj dostizanja 100% rodno uravnoteženih liderskih timova. U prvoj godini tvrtka je ostvarila značajan napredak prema ovome cilju, povećavši navedenu ravnotežu s 43% na današnjih 50%. U regiji UBBAI, koja broji 15 tržišta uključujući Hrvatsku, žene čine više od 46 posto zaposlenih, dok je na rukovodećim pozicijama čak 75 posto žena.

Victoria Mars, članica obitelji i ambasadorica platforme Full Potential tvrtke Mars: „Žene diljem svijeta podijelile su svoje priče, svoje ideje, svoje ambicije i frustracije. Pitanje je jednostavno, ali dubina i širina odgovora bili su pronicljivi, izazovni i potresni. Tvrtke moraju odraditi svoj dio posla kako bi napravile razliku. Tvrtka Mars ostaje iznimno predana te potičemo tvrtke, vlade i veći broj partnera iz civilnog društva da pojačaju djelovanje i investiraju tamo gdje je to najvažnije. Neka njihovih 10.000 glasova postane moćan instrument promjene.”

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design