5.000 rasvjetnih tijela za impozantnost najmodernije zračne luke u regiji

In Korisno
franjo

Atraktivna i moderna rasvjeta vizualno privlači ali i usmjerava putnike

Zračna luka Franjo Tuđman impresivan je projekt površine 65.000 m2 uz specifičan i prepoznatljiv krov površine 35.000 m2, modernog interijera, a na kojem je tvrtka Telektra, jedna od vodećih tvrtki u svjetlotehničkom projektiranju, provela svoje kreativne ideje ugradivši u ovu zračnu luku čak 5 000 rasvjetnih tijela čineći je i na ovaj način jednom od najatraktivnijih i najmodernijih zračnih luka u regiji.

Naime, zanimljivim svjetlosnim rješenjima Telektrini stručnjaci postigli su atraktivnu i modernu rasvjetu koja vizualno privlači ali i usmjerava putnike kroz terminal pa već na samom dolasku putnicima, zahvaljujući svjetlosnim rješenjima, postaje jasno koji smjer treba odabrati kako bi čim prije otputovali u željenom smjeru.

Tvrtka Telektra prihvatila je ovaj vrlo zahtjevan svjetlotehnički projekt te je u suradnji s projektantskim timom na čelu s akademicima prof.dr.sc. Brankom Kinclom dipl.ing.arh. i prof.dr.sc. Velimirom Neidhardtom dipl.ing.arh, ostvarila zaista impresivno arhitektonsko-svjetlosno zdanje, koje naglašava svaki detalj ove moderne gradnje različitim oblicima rasvjete, a koja se i ergonomski savršeno uklapa u zračnu luku.

Važno je istaknuti da se kroz linijske LED svjetiljke, koje služe kao rasvjeta nadstrešnice glavnog ulaza u zračnu luku, specifično pojačava snaga i intenzitet svjetla približavanjem samom ulazu u terminale. Na ovaj način putnici se zapravo svjetlom usmjeravanju prema ulazu u zračnu luku, što olakšava samu komunikaciju i snalaženje u ovom impresivnom zdanju te je još jedna specifičnost ovog iznimnog prostora.

Najzahtjevniji dio ovog projekta rasvjete bili su dolazni i odlazni terminali kojima dominira neizravna rasvjeta od krovne rešetkaste konstrukcije, što cijelom projektu daje dodatan pečat. LED reflektori velike snage smješteni su u grozdove nosivih stupova konstrukcije, posebno razvijenih za ovaj projekt, koji ujedno služe i kao sustav dovoda kišnice s krovova terminala u pet ukrasnih jezera.

Sama činjenica da je projekt u fazi certificiranja prema međunarodno priznatom certifikatu „LEED BD+C: New Construction v3 – LEED 2009“, govori o tome koliko se pažnje posvetilo projektiranju i zadovoljavanju visokih standarda održive energetske i ekološke gradnje novog terminala Zračne luke Franjo Tuđman. Telektra je svojom rasvjetom u najvećoj mogućoj mjeri pratila principe održivosti i energetske učinkovitosti kako bi zadovoljila temeljna načela cijelog projekta zračne luke na kojem se nastojalo maksimizirati uštedu energije.

Nadalje, modernim LED reflektorima usmjerenim prema stropu postignuta je asimetrična distribucija svjetlosti na način da se sva opća rasvjeta reflektira od stropa. ”Takvom instalacijom, koja je od strane projektnog tima zgodno nazvana ”naušnice” zadovoljili smo najstrože ergonomske standarde. Na ovaj način, dobili smo velik svijetli volumen kroz cijeli prostor u kojem smo poseban naglasak stavili na dojam krovnog prostora. Ovim načinom izbjegli smo izravno bliještanje te smo u potpunosti postigli preciznu i ciljanu integriranost rasvjete u arhitekturu ove moderne zračne luke”, izjavio je Željko Slovinac, voditelj projekta Telektre u novoj zračnoj luci.

Tvrtka Telektra bavi se projektiranjem svjetlotehničkih rješenja, uvozom i distribucijom rasvjetnih tijela te je prisutna na tržištu više od 30 godina. Aktivnim praćenjem i tehnološkim inovacijama na području rasvjete sudjelovali su na mnogim zahtjevnim projektima kojima su pružili optimalna rješenja i osigurali posebnu rasvjetnu notu koja vizualno daje višu dimenziju svakom prostoru.

You may also read!

trump

Trump ‘prizvao’ 500 mlrd dolara ulaganja tvrtki u podatkovne centre za AI u SAD-u

Skupina američkih tehnoloških tvrtki objavila je da će u iduće četiri godine uložiti do 500 milijardi dolara u gradnju

Read More...
Asli Oktay

BAT osmu godinu zaredom prepoznat kao najbolji globalni poslodavac, dio elitne skupine top 16 globalnih kompanija

BAT je osmu godinu zaredom dobio vrijedno priznanje Global Top Employer koji prepoznaje poslodavce koji osiguravaju vrhunske prakse zapošljavanja,

Read More...
Usporavanje rasta robne razmjene EU

Proširena trasa Sueskog kanala primit će brodove najkasnije krajem ožujka

Proširena trasa Sueskog kanala kod egipatskog Malog gorkog jezera bit će spremna za prihvat brodova u prvom kvartalu ove

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design