59. CISEx meetup: Treće poluvrijeme ili što nas čeka u budućnosti IT-ja?

In Konferencije / savjetovanja
cisex

Meetup je otvorila Ana Milas, direktorica marketinga u Serengetiju svojim predavanjem „Moć brand storytellinga: kako pričom utišati buku?“. Svojim upečatljivim primjerima pokazala je kako da sadržaj bude uvjerljiv, vjerodostojan, vidljiv i vrijedan. Ana je govorila o važnosti ljudskog elementa koji je u zadnje vrijeme zanemaren zbog oslanjanja na umjetnu inteligenciju i internet te je naglasila da ljudskost postaje novi „premium“ u izgradnji biznisa koji žele biti autentični i svoji. Uz to, poslala je poruku da sadržaj mora biti kvalitetan kako bi dopro do klijenata i da mora imati dobru priču kako bi bio zamijećen na tržištu.

Nakon predavanja uslijedio je panel naziva „Treće poluvrijeme ili što nas čeka u budućnosti IT-ja?“ na kojem su sudjelovali Ante Matijaca (Profico), Frane Borozan (Syskit, potpredsjednik CISEx-a), Marko Maljković (Locastic) i Ivan Bešlić (Sofascore, predsjednik CISEx-a) uz moderatora Antonija Perića-Mažara (Locastic, član upravnog odbora CISEx-a). Kao što kaže i samo ime panela, fokusirali su se na izazove koji nas čekaju u narednom periodu pa su se tako na samom početku dotakli kadra koji će IT sektoru trebati. Ante Matijaca govorio je o promjenama koje su vidljive u posljednjih nekoliko godina te o stanju na tržištu. Naglasio je kako danas velik broj ljudi ostaje bez posla koji zatim posljedično traži novi posao, ali i kako se s dizanjem kriterija klijenata dižu i kriteriji poslodavaca pa su tako juniori u najtežoj poziciji na tržištu rada. Marko Maljković poručio je mladima da se ne boje izaći iz svoje komfort zone i da istražuju prilike koje im se nude te da se dokažu u radu, ali i da se ne boje neuspjeha i padova jer su sastavni dio svakog ciklusa, a bez njih nema napretka.

Prilikom razgovora o izazovima koji nam slijede u narednim godinama, Ivan Bešlić dotakao se umjetne inteligencije i radne snage s istoka zbog koje moramo podići razinu znanja kako bismo uspješno mogli konkurirati tom kadru. „Moramo biti svjesni da je Hrvatska malo tržište u usporedbi s Rumunjskom, Indijom ili Ukrajinom i zato raditi na dizanju znanja svih zaposlenika, u prvom redu juniora, ali i seniora. Hrvatski IT sektor sposoban je raditi dobar i kvalitetan softver koji možemo izvoziti u inozemstvo, a kvaliteta će uvijek biti plaćena. Podizanjem razine znanja podižemo prihode, a tvrtke s većim prihodima imaju i veće plaće.“

Sličnog je razmišljanja i Frane Borozan koji je naglasio da se moramo fokusirati na specifična znanja i prepoznati niše u kojima smo dobri, a kako bismo uspjeli u tom naumu, treba nam širok spektar zaposlenika. „Iako većinom govorimo o developerima, činjenica je da nam nedostaje kvalitetan kadar u prodaji, product managementu i supportu te ostalim ulogama. Moramo ulagati u te ljude kako bismo napredovali i podići razinu znanja. Developeri koji imaju širok spektar znanja vrlo uspješno se prebacuju u product management.“

Na samom kraju panela Ivan Bešlić je u ime upravnog odbora CISEx-a iznio buduće planove udruge koji uključuju organizaciju specifičnih radionica za pravnike, zaposlenike u odjelima financija, prodaje, product managementa i svih ostalih koji su možda u prethodnom razdoblju kad je naglasak bio na developerima bili zanemareni, ali koji igraju ključnu ulogu u razvoju i poslovanju tvrtke.

Ivana Vinceković

You may also read!

wall

Wall Street prošloga tjedna blago porastao, europske burze pale

Na svjetskim se burzama prošloga tjedna trgovalo oprezno jer se ulagači plaše eskalacije krize na Bliskom istoku, pa su

Read More...
100 vodećih hrvatskih restorana

100 vodećih hrvatskih restorana

29. tiskovno i on-line hrvatsko i englesko izdanje knjige Restaurant Croatica "100 vodećih hrvatskih restorana i njihovi specijaliteti 2024/25",

Read More...
wgc

Poslodavci i obveze zaštite mentalnog zdravlja na radu

Dana 10. listopada 2024. godine obilježit ćemo Svjetski dan mentalnog zdravlja čiji je slogan: „Vrijeme je da mentalno zdravlje

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design