Poslovni dnevnik i Masmedia svima koji naruče knjigu do 15. listopada 2006 daruju 20% popusta
Philip Kotler – Koledži se natječu za pridobivanje studenata; muzeji nastoje privući posjetitelje; umjetničke organizacije žele pridobiti svoju publiku; crkve traže župljane; i svi oni trebaju financijska sredstva. Pojedinci također provode marketinške aktivnosti: političari žele glasove, doktori traže pacijente, a umjetnici žele postati slavni. Ono što im je svima zajedničko jest želja da privuku odgovor ili financijski izvor od nekog drugog: pažnju, interes, želju, kupnju, usmenu predaju. Ali da bismo došli do tih odgovora, moramo ponuditi nešto što netko drugi percipira kao vrijedno, tako da druga strana dobrovoljno ponudi odgovor ili financijska sredstva u zamjenu. Na taj način se razmjena pojavljuje kao glavni koncept marketinga.
“Kotler je marketing. Svatko tko je nešto u marketingu treba čitati ovu knjigu.” – Al Ries, predsjednik Ries & Ries i autor knjige Positioning
“Obvezna knjiga za svakog tko se bavi izgradnjom, primjenom i provjerom posebnih marketinških programa, koju je napisao jedan od najvećih umova suvremenog marketinga. Naručio sam primjerak za svakog zaposlenika u tvrtki.” – Kevin J. Clancy, predsjednik i glavni direktor Copernicus Marketing Consulting i autor knjige Counterintuitive Marketing
Philip Kotler je profesor međunarodnog marketinga na Kellogg School of Management pri Northwestern University u Evanstonu, konzultant vodećih svjetskih kompanija (IBM, General Electric, Bank of America, Michelin, Shell, Merck) te autor utjecajnih udžbenika i knjiga: Marketing Management; Principles of Marketing; Strategic Marketing for Non-Profit Organizations; Social Marketing i dr.