PIK Pečena šunka – novi proizvod iz PIK-a

In Brandovi
pecena_sunka_pik

Investicijom od 2,6 milijuna kuna u novu tehnologiju pečenja, PIK Vrbovec lansira nove proizvode i širi kategoriju gotovih i polugotovih proizvoda.

PIK Vrbovec je svoje poslovanje proširio na još jednu, na tržištu sve traženiju kategoriju gotovih i polugotovih proizvoda, uvođenjem novog proizvoda – PIK Pečene šunke. PIK Pečena šunka specifična je zbog svog jedinstvenog izgleda i domaćeg okusa kojeg karakterizira i fina zapečena korica koja ju izdvaja od ostalih šunki na tržištu.

Stvorena je od najkvalitetnijih komada svinjskog buta i zapečena u završnoj fazi proizvodnje te je odmah spremna za konzumaciju. Radi se o proizvodu čija je proizvodnja omogućena uz korištenje nove tehnologije pečenja, prve takve vrste u Hrvatskoj i regiji u koju je PIK Vrbovec investirao 2,6 milijuna kuna.

Ova tehnologija se temelji na brzoprotočnoj pećnici s podesivom temperaturom pečenja, koja omogućuje pečenje proizvoda kao završnu fazu proizvodnog procesa čime se dobiva tipičan i bogat okus pečenog mesa. Proizvod se na prodajnim mjestima može pronaći na odjelu delikatese. PIK Pečena šunka idealan je sastojak gurmanskih plata i salata, ali i ukusnih sendviča. Kao i ostatak PIK Šunki, ne sadrži pojačivače okusa, umjetna bojila, gluten, ni soju, a ima i smanjen udio soli.

Povodom lansiranja nove PIK Pečene šunke, Ines Bertinovec, direktorica Razvoja i tehnoloških inovacija je izjavila: „Zahvaljujući ovoj novoj tehnologiji, kao i znanjima naših kolega, njihovoj inovativnosti i stručnosti te intenzivnoj suradnji odjela Razvoja, Marketinga, Proizvodnje i Kontrole kvalitete, PIK Vrbovec će u domove potrošača donijeti visoko kvalitetne, domaće proizvode, bogatog okusa i mirisa.

Zanimljivo je naglasiti i da se prema istraživanjima o životnim navikama sve više smanjuje vrijeme koje se troši na pripremu hrane te potrošači traže upravo hranu koju je moguće brzo i lako pripremiti. Čak 20 posto potrošača na pripremu večere troši do 15 minuta, dok 39 posto potrošača priprema ručak u manje od 15 minuta. PIK Vrbovec novom tehnologijom pečenja svojim potrošačima nudi gotov obrok za cijelu obitelj, krati vrijeme potrebno za pripremu obroka te produžuje vrijeme za uživanje i odmor u krugu najmilijih. Ono što je najvažnije, na stol potrošača ponovo donosi visoko kvalitetne i autentične, domaće proizvode, bogatog okusa i mirisa.“

PIK Vrbovec kompanija je koja neprestano ulaže veliki trud u inovacije, razvoj, osmišljavanje novih mesnih delicija te unapređenje tehnologija proizvodnje. Kod posljednje investicije u novu tehnologiju, vodili smo se trendovima, ali i konkretnim istraživanjima tržišta koja nam govore da je glavni razlog za kupovanje polugotovih i gotovih jela nedostatak vremena. Činjenica je da danas imamo sve više potrošača kojima odgovara brza i jednostavna priprema jela, što vidimo i po rezultatima prodaje našeg asortimana PIK narezaka. Nova tehnologija pečenja kojom PIK Vrbovec planira lansirati mnogo proizvoda, odličan je odgovor na želje i potrebe ubrzanog načina života naših potrošača“, izjavila je Tihana Vujčić, direktorica marketinga PIK Vrbovca.

Prema istraživanjima vodeće agencije za istraživanje i analizu tržišta i proizvoda Mintel, u svijetu se u kategoriji polugotovih jela proizvede oko 4.000 novih proizvoda godišnje. Nastavno na navedeno, a prepoznajući potencijal ove kategorije koja bilježi kontinuirani rast, PIK Vrbovec odlučio je prvi u Hrvatskoj i regiji implementirati najnovija tehnološka dostignuća u ovom segmentu.

PIK godišnje plasira i do 30 novih proizvoda na tržište, što je znatno iznad prosjeka mesne industrije pa se kompanija opravdano pozicionira kao predvodnik trendova u svom sektoru.

You may also read!

Tonći Glavina

Hotelski sektor ulazi u sljedeću sezonu s optimizmom, a za jačanje konkurentnosti ključno je potaknuti veća ulaganja u nove kapacitete koja osiguravaju veću dodanu vrijednost i održivost hrvatskog turizma

Hotelski sektor izuzetno je zadovoljan ostvarenim rezultatima ove turističke godine i visokom popunjenošću te optimistično gleda na sljedeću sezonu,

Read More...
Od izvora do mora 2024_Ranko Šuvar CROPIX_3

Obilježen završetak ovogodišnjeg izdanja projekta ‘Od izvora do mora’

Simboličnom sadnjom na lokaciji Turističko-edukativni centar Novo Čiče u Velikoj Gorici, obilježen je završetak ovogodišnjeg izdanja projekta Od izvora

Read More...
Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51posto privatnog sektora

Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51 posto privatnog sektora

U Hrvatskoj samo oko 15 posto poduzeća izvozi, a istovremeno ta baza poduzeća zapošljava više od polovice svih radnika

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design