Prema preliminarnim, nerevidiranim podacima, u prvom kvartalu 2016./17. METRO Grupa ostvarila je like-for-like prodaju na razini prethodne poslovne godine. Na razini Grupe, METRO Cash & Carry ostvario je rast like-for-like prodaje te je udio dostave u ukupnoj prodaji nastavio s trendom rasta.
“Sve u svemu, u božićnom kvartalu postigli smo solidne rezultate u izazovnom tržišnom okruženju. Ostajemo pri našoj prognozi rezultata za poslovnu godinu 2016./17.”, rekao je Olaf Koch, predsjednik Uprave METRO Grupe.
U poslovnoj godini 2016./17. METRO Grupa predviđa blagi rast like-for-like prodaje te se očekuje da će prodajne linije METRO Cash & Carry i Media-Saturn doprinijeti ukupnoj prodaji.
METRO Grupa zaključila je poslovnu godinu 2015./16. s konsolidiranom operativnom dobiti od 1,5 milijardi eura, što je dvostruko više u odnosu na prethodnu poslovnu godinu.
U veljači 2017. godine predviđeno je već najavljeno razdvajanje METRO Grupe na dvije neovisne tvrtke: tvrtku usmjerenu na veleprodaju i prehranu koja će objediniti METRO Cash & Carry i Real pod zajedničkim nazivom METRO te tvrtku za proizvode i usluge u potrošačkoj elektronici CECONOMY u koju će se izdvojiti Media-Saturn.