Niske temperature smanjile tromjesečnu dobit H&M-a

In Tvrtke i tržišta
h&m

Švedski lanac trgovina odjećom Hennes i Mauritz (H&M) izvijestio je u utorak o osjetno manjoj dobiti u prvom fiskalnom tromjesečju zbog slabije prodaje proljetnih kolekcija na ključnim europskim tržištima pod utjecajem neuobičajeno niskih temperatura.

U tromjesečnom razdoblju zaključno s veljačom neto dobit švedske kompanije smanjila se 44 posto, na 1,37 milijardi švedskih kruna (135 milijuna eura).

U Njemačkoj, glavnom H&M-ovom tržištu, prodaja je pala šest posto, a još je veći pad – za 10 posto – zabilježen u Francuskoj, četvrtom tržištu giganta ulične mode.

“Početak godine bio je težak”, zaključuje izvršni direktor H&M-a Karl-Johan Persson. “Rasprodaje u kombinaciji s neuobičajeno hladnim zimskim vremenom negativno su utjecale na prodaju proljetne odjeće”, pojasnio je.

Švedsku tvrtku posebno je teško pogodio razvoj online kupovine, koja je po tvrdnjama pojedinih analitičara izazvala pravu “apokalipsu u maloprodaji”. Sada pokušavaju pronaći formulu za uspješno poslovanje u takvom okruženju.

“Za grupu H&M 2018. je prijelazna godina u kojoj ubrzavamo transformaciju kako bismo iskoristili mogućnosti otvorene brzom digitalizacijom”, tumači Persson.

Grupa se tako odlučila povezati s divovima u segmentu društvenih medija kako bi poboljšala prisutnost u digitalnom svijetu. Očekuju tako da će ove godine njihova internetska prodaja porasti više od 25 posto.

“Naše je dugoročno stajalište da će nam to zajedno s našim znanjem i iskustvom omogućiti da uspješnije prebrodimo ovakva razdoblja”, dodao je čelnik švedske tvrtke. (H)

You may also read!

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

U sklopu Dana hrvatskog turizma, održanih u Opatiji, dodijeljena je nagrada Dobar Tech - METRO nagrada za najbolji digitalni

Read More...
dan-poduzetnika

HUP: Uz uklanjanje prepreka gospodarski rast mogao bi biti i brži

Hrvatsko gospodarstvo raste po najvišim stopama u EU, ali rast bi mogao biti još brži, a Hrvatska bi mogla

Read More...
Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design